Spotnet op pc starten vanaf astand/Android-telefoon
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: xsnews
Spotnet op pc starten vanaf astand/Android-telefoon
Hallo,
Is er een mogelijkheid om een download te starten via Spotnet die geïnstalleerd staat op mijn pc op zolder, maar dat ik de zoekopdracht doe op een pc ergens anders of (bij voorkeur) via mijn Android-telefoon?
Misschien dat het al bestaat, maar ik heb het nog niet gevonden i.e.g.
Naar mijn mening zou het het mooist zijn als de layout precies hetzelfde is als het huidige op de pc, dus zoeken aan de linkerkant van het scherm en de resultaten aan de rechterkant en dat een eventueel resultaat wordt weergegeven net als op de pc.
Als je dan de pijl aanklikt zou dan echter de pc (in mijn geval die op zolder staat) moeten gaan downloaden i.p.v. dat de download start vanaf het apparaat waar de zoekopdracht is ingevoerd.
Bij voorbaat bedankt voor de reacties.
Is er een mogelijkheid om een download te starten via Spotnet die geïnstalleerd staat op mijn pc op zolder, maar dat ik de zoekopdracht doe op een pc ergens anders of (bij voorkeur) via mijn Android-telefoon?
Misschien dat het al bestaat, maar ik heb het nog niet gevonden i.e.g.
Naar mijn mening zou het het mooist zijn als de layout precies hetzelfde is als het huidige op de pc, dus zoeken aan de linkerkant van het scherm en de resultaten aan de rechterkant en dat een eventueel resultaat wordt weergegeven net als op de pc.
Als je dan de pijl aanklikt zou dan echter de pc (in mijn geval die op zolder staat) moeten gaan downloaden i.p.v. dat de download start vanaf het apparaat waar de zoekopdracht is ingevoerd.
Bij voorbaat bedankt voor de reacties.
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: Spotnet op pc starten vanaf astand/Android-telefoon
zoiets zou je kunnen doen met spotweb?
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
Ik heb wel gezien dat Spotweb een optie is, maar kan dat niet gemakkelijker en mooier/beter?
Dat je dus via een app een opdracht naar Spotnet kan sturen om te downloaden en dat de "database" van Spotnet (die dan alleen op de pc gedownload wordt en niet op de telefoon) door te zoeken is via de app op de telefoon?
Daarvoor zou dan wel een aanpassing gemaakt moeten worden in Spotnet natuurlijk, maar misschien is dat iets dat wel haalbaar is?
Dat je dus via een app een opdracht naar Spotnet kan sturen om te downloaden en dat de "database" van Spotnet (die dan alleen op de pc gedownload wordt en niet op de telefoon) door te zoeken is via de app op de telefoon?
Daarvoor zou dan wel een aanpassing gemaakt moeten worden in Spotnet natuurlijk, maar misschien is dat iets dat wel haalbaar is?
-
- Moderator Team Lid
Spotweb
Denk dat Spotweb/SpotMob de beste optie is, downloaden doe je met de PC op zolder i.c.m. SABnzbd
Je kunt wel bijvoorbeeld op PC1 Spots bekijken met Spotnet, en op PC2 downloaden met SABnzbd
Spotnet-- SABnzbd via settings.xml
SpotLite
Alleen spots bekijken kun je met SpotLite /SpotMobiel
Denk dat Spotweb/SpotMob de beste optie is, downloaden doe je met de PC op zolder i.c.m. SABnzbd
Elkan schreef:SpotMob kan zowel gebruik maken van een privé server alsmede een publieke server.
Zo is een eigen spotweb server geen pré meer.
- Spoiler: show
Je kunt wel bijvoorbeeld op PC1 Spots bekijken met Spotnet, en op PC2 downloaden met SABnzbd
Spotnet-- SABnzbd via settings.xml
SpotLite
Alleen spots bekijken kun je met SpotLite /SpotMobiel
- Spoiler: show
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Zoals ik al aangaf zou mijn voorkeur uitgaan naar een app op m'n mobiel.
Spotmob heb ik geïnstalleerd, maar is bij lange na niet zo gebruikersvriendelijk als Spotnet op de pc dat is.
Daarin is naar mijn mening nogal verbetering mogelijk (ik ben geen programmeur, dus ik helaas zou niet weten hoe).
Spotmob heb ik geïnstalleerd, maar is bij lange na niet zo gebruikersvriendelijk als Spotnet op de pc dat is.
Daarin is naar mijn mening nogal verbetering mogelijk (ik ben geen programmeur, dus ik helaas zou niet weten hoe).
-
- Moderator Team Lid
Wat ik aangaf zijn de mogelijkheden.
Er is nog een andere optie nl. de PC op afstand bedienen => Google: remote + desktop + android + telefoon
TeamViewer voorbeeld:

Daar is het MODs in Ontwikkeling forum voor, laat de ontwikkelaar weten wat er verbeterd kan worden volgens jouw.racdeen schreef:Daarin is naar mijn mening nogal verbetering mogelijk (ik ben geen programmeur, dus ik helaas zou niet weten hoe).
Er is nog een andere optie nl. de PC op afstand bedienen => Google: remote + desktop + android + telefoon
TeamViewer voorbeeld:

Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
-
Ok. Bedankt voor je reactie.
Ik zal mijn post daar plaatsen.
Het op afstand overnemen van mijn pc is een mogelijkheid, echter is mijn scherm van de telefoon aanzienlijk kleiner dan mijn computerscherm. Daardoor moet er continu in- & uitgezoomd worden, wat betekent dat het gebruik niet optimaal is.
Ik zal mijn post daar plaatsen.
Het op afstand overnemen van mijn pc is een mogelijkheid, echter is mijn scherm van de telefoon aanzienlijk kleiner dan mijn computerscherm. Daardoor moet er continu in- & uitgezoomd worden, wat betekent dat het gebruik niet optimaal is.