Spots wel in Spot Lite, niet in Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Sunny
- Internet: KPN
Answers: 0
Spots wel in Spot Lite, niet in Spotnet
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 5.2.9.1
Met welk programma download je?: SaNZB
Wanneer begon je probleem?: Geen idee, plaats pas sinds kort spots, en het viel me op dat het wel erg lang duurde voor sommige spots verschenen. Gekeken in Spot Lite, en daar stonden ze wel
Geef een beschrijving van je probleem: Spots van mijzelf verschijnen niet in Spotnet, maar wel in Spot Lite. Echter, niet ALLE spots doen dit. Sommige zie ik wel in Spotnet, sommige niet. Lijkt volledig willekeurig welke wel en welke niet verschijnen. Beide programma's gebruiken de zelfde server instellingen. Het zijn voor zover ik kan zien ook alleen mijn eigen spots die dit doen. Spots van anderen zie ik wel gewoon in Spotnet.
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 5.2.9.1
Met welk programma download je?: SaNZB
Wanneer begon je probleem?: Geen idee, plaats pas sinds kort spots, en het viel me op dat het wel erg lang duurde voor sommige spots verschenen. Gekeken in Spot Lite, en daar stonden ze wel
Geef een beschrijving van je probleem: Spots van mijzelf verschijnen niet in Spotnet, maar wel in Spot Lite. Echter, niet ALLE spots doen dit. Sommige zie ik wel in Spotnet, sommige niet. Lijkt volledig willekeurig welke wel en welke niet verschijnen. Beide programma's gebruiken de zelfde server instellingen. Het zijn voor zover ik kan zien ook alleen mijn eigen spots die dit doen. Spots van anderen zie ik wel gewoon in Spotnet.
-
Answers: 0
Re: Spots wel in Spot Lite, niet in Spotnet
Er zijn meerdere redenen waarom dat kan gebeuren.
In Spotnet kunnen er bijvoorbeeld spots door moderatie verborgen worden. SpotLite doet niets met de Spotnet moderatie. Heb je twee recente voorbeelden (datum en tijd, geen titel) van spots die niet zichtbaar zijn in Spotnet en wel in SpotLite?
In Spotnet kunnen er bijvoorbeeld spots door moderatie verborgen worden. SpotLite doet niets met de Spotnet moderatie. Heb je twee recente voorbeelden (datum en tijd, geen titel) van spots die niet zichtbaar zijn in Spotnet en wel in SpotLite?
Geen reactie van TS, daarom
Heropenen? Stuur me een PB

- ManiaK