We're on a quick coffee break, kan niet downloaden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

wiebenik
Answers: 0
Usenet: Eweka en Giganews
Internet: xs4all
Leeftijd: 44

Re: We're on a quick coffee break, kan niet downloaden

Bericht door wiebenik »

Blauwbek schreef:
wiebenik schreef:
hjvbft schreef:Er kan in SpotLite ook gekozen worden voor: Opties, "Headers verwijderen en opnieuw downloaden".
Hierdoor word de huidige database (inclusief de cache en watchlist) gewist en word er een nieuwe database gemaakt. Een volledige herinstallatie is niet nodig voor het maken van een nieuwe database.

De maker van SpotLite vermeld in dit bericht een link waar de SpotLite versies (Windows, Windows portable, MAC en Linux) gedownload kunnen worden.
Goedemorgen, bedankt voor je bericht, echter daar was ik zelf ook al achter, en als ik dan op link klik van Spotlite 2.0 voor Linux dan kom ik ook op een deadline uit http://www.mediafire.com/error.php?errno=320

-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 sep 2013, 08:51] --

Update:

hjvbft bedankt voor je tip betreft header opschonen, dat heeft inderdaad gewerkt.

Tevens ben ik zo vrij geweest om het Linux installatiebestand maar even online te zetten, zodat andere deze ook kunnen downloaden. Onderstaande link blijft net zolang online als dat nodig is

https://vservs.com/spotlite-amd64.deb
Bedankt voor het beschikbaar stellen.
Als je het goed vindt zal ik die link tijdelijk gebruiken bij de download pagina's.

@ de rest geen aparte problemen posten hier graag!

Natuurlijk mag dat, mocht je meerdere download mogelijkheden nodig hebben, neem dan even contact met mij op.

Blauwbek
Moderator Team Leider
Answers: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Re: We're on a quick coffee break, kan niet downloaden

Bericht door Blauwbek »

Ik kan mededelen dat de links het weer (zouden moeten) doen!
Bedankt voor het geduld allemaal.

Mochten er nieuwe problemen opduiken mogen jullie gerust een topic aanmaken.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer