Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Eweka Welke Internet Provider heb je?: Telfort Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smart security 60.308.0 Met welk programma download je?: Newsleecher 4.0 Wanneer begon je probleem?: Vandaag Geef een beschrijving van je probleem: Kan NZB niet posten?
Details 502 post.eweka.nl Acces denied to your node- news@eweka.nl(502) XML bestand.:
Aha dan zal het waarschijnlijk aan Eweka liggen, want met een andere payser inloggen lukt het wel.
Ik kan ook geen berichtjes plaatsen, maar wel downloaden, strange
Ik heb je advies opgevold maar helaas zonder resultaat.
Kom er net ook achter dat ik niet meer kan downloaden met spotnet.
Ksnap er echt niks van......
Heb verbinding met spotnet...kan dus ook de posts die geplaatst zijn zien en verversen, ik kan ook de post zelf bekijken...maar downloaden en reacties plaatsen lukt niet niet.
En aangezien ik de motorsport post voor veel liefhebbers zit ik toch wel met de handen in het haar( zei de kale )
Dus als je nog iets weet Ypsos...hoor ik het graag van je.
servers.xml hier plaatsen (zonder user-naam en wachtwoord)
Welke virusscanner
Krijg je fout meldingen bij het downloaden, wat is de code van de foutmelding, download je met een extern download programma, heb je je virusscanner al even uitgezet (als test), heb je contact opgenomen met Eweka) enz.
Het natuurlijk ook aan Eweka liggen, Sunny usenet heeft ook last storingen.
Eweka internet Services schreef:Error 502 (Access denied to your node)
Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw news client.
De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Wanneer uw account niet-actief is geweest, krijgt u na een nieuwe betaling een ander serveradres. Heeft u dit al gewijzigd bij de server- instellingen in uw news client? U kunt uw accountgegevens nakijken in Mijn Eweka.
U mag maximaal 8 verbindingen maken met Eweka. Controleer of er niet meer verbindingen zijn ingesteld in uw news client.
Staan er nog voldoende credits op uw account? U kunt dit inzien in Mijn Eweka.
Soms kan het helpen de news client na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten. BRON
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Eweka Welke Internet Provider heb je?: Ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast, versie 8.0.1483 Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Vandaag Geef een beschrijving van je probleem: Kan geen NZB / reacties plaatsten en ook niet downloaden via spotnet.
Kan wel spots bekijken en spotnet verversen. Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alles na gelopen, sabnzb gedeinstalleerd en spotnet opnieuw geinstalleerd. Schone installatie: Nee XML bestand.:
MB512 schreef:
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alles na gelopen, sabnzb gedeinstalleerd en spotnet opnieuw geinstalleerd. Schone installatie: Nee
Downloaden doe je dus niet via de interne newsreader van Spotnet maar met SABnzbd?
Probeer eens de volgende instelling: Spotnet >> Bewerken >> Downloadknop >> Downloaden
servers.xml is goed, wachtwoord goed ingevuld?
Probeer ook het volgende eens.
Open Avast Internet Security
Ga links in het menu naar 'Real-Time shields'
Klik hier op de optie 'Mail Shield'
Klik vervolgens op de knop 'Expert Settings'
Haal hier het vinkje weg bij de optie 'Scan newsgroup messages (NNTP)'
Herstart de computer en kijk of het probleem nu is verholpen.
MB512 schreef:
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alles na gelopen, sabnzb gedeinstalleerd en spotnet opnieuw geinstalleerd. Schone installatie: Nee
Downloaden doe je dus niet via de interne newsreader van Spotnet maar met SABnzbd?
Ik had SABnzb geinstalleerd maar downloade daar niet mee.
Downloaden deed ik met spotnet.
EDIT...downloaden werkt nu weer wel
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.