Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)
ik heb spotnet Improver geinstalleerd, en zo te zien zijn alle users onbetrouwbaar/onveilig/onwenselijk, bij hun ID staat 'from' en Kijk uit enz.
Sorry, ik vind dat raar....
dit staat er dan:
Afzender xxx | from
Kijk uit!Het ID from staat op de blacklist van SI!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 07 mei 2013, 21:32] --
en het is wel degelijk zo dat als ik in spotnet met de rechter muisknop aangeef dat ik een poster toevoeg aan de witte lijst, die melding verandert in 'trusted'. zoniet, dan staat bij iedere poster de Kijk uit melding, en het ID is altijd 'from'.
Sorry, ik vind dat raar....
dit staat er dan:
Afzender xxx | from
Kijk uit!Het ID from staat op de blacklist van SI!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 07 mei 2013, 21:32] --
en het is wel degelijk zo dat als ik in spotnet met de rechter muisknop aangeef dat ik een poster toevoeg aan de witte lijst, die melding verandert in 'trusted'. zoniet, dan staat bij iedere poster de Kijk uit melding, en het ID is altijd 'from'.
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Dat het ID van iedereen 'from' is klopt niet. Heb je de laatste versie van Spotnet Improver Local geinstalleerd met Spotnet 1.8.1? Probeer anders eens een oudere versie van SI te installeren, mogelijk werkt die wel.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
ik heb van beide de laatste versie en laat het maar zo. ik heb het alleen gesignaleerd, omdat ik denk dat het fout is. is het script trouwens daarom sinds gisteren niet te downloaden ? ;o)
en dat het 'from' is heus waar, anders schreef ik het toch niet ? zoiets verzin je niet...
en dat het 'from' is heus waar, anders schreef ik het toch niet ? zoiets verzin je niet...
-
- Moderator Team Lid
Ik geloof zeker dat je overal 'from' ziet staan, dit probleem is namelijk eerder gerapporteerd. We weten alleen niet wat de oorzaak hiervan is.
Sinds gisteren is het script inderdaad offline omdat we van server aan het verhuizen zijn, maar dit zou de werking van SIL niet moeten beïnvloeden. In tegenstelling tot de gewone Spotnet Improver wordt bij Spotnet Improver Local namelijk het script lokaal opgeslagen en zou het dus nog steeds bereikbaar moeten zijn.
Sinds gisteren is het script inderdaad offline omdat we van server aan het verhuizen zijn, maar dit zou de werking van SIL niet moeten beïnvloeden. In tegenstelling tot de gewone Spotnet Improver wordt bij Spotnet Improver Local namelijk het script lokaal opgeslagen en zou het dus nog steeds bereikbaar moeten zijn.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: Hitnews
In Spotnet IL v2.0a doet Spottrailer het niet meer (navigatie naar de webpagina is geannuleerd),
hebben hier meer mensen last van?? Ik hoor het graag
-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
De server waar jij.haat.mij gehost word EN dus ook de Spottrailer is inderdaad al een paar dagen offline.bombarie86 schreef:In Spotnet IL v2.0a doet Spottrailer het niet meer (navigatie naar de webpagina is geannuleerd),

Thisegzz is bezig om de server te verhuizen.
Geduld is een schone zaak
-
- Usenet: Hitnews
Bedankt voor je antwoord, dan wacht ik het rustig afKrukas schreef:De server waar jij.haat.mij gehost word EN dus ook de Spottrailer is inderdaad al een paar dagen offline.bombarie86 schreef:In Spotnet IL v2.0a doet Spottrailer het niet meer (navigatie naar de webpagina is geannuleerd),
hebben hier meer mensen last van?? Ik hoor het graag![]()
Thisegzz is bezig om de server te verhuizen.
Geduld is een schone zaak

-
- Usenet: smsusenet
- Internet: tele2
Ook ik wacht rustig af
en bedankt voor je antwoord dacht in het begin dat het aan m'n pc lag. 

-
Ehm......Die server is nu al 2 weken offline, heeft iemand er nieuws over

-
- Moderator Team Lid
Hij is weer online (afhankelijk van je provider kan het 48 uur duren voordat het zichtbaar is).