Unable to connect to remote server

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
limburg13
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2013, 16:00
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Unable to connect to remote server

#1

Bericht door limburg13 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na wijziging mappen
Geef een beschrijving van je probleem: Na installatie Spotnet kwam ik erachter dat ie de map incomplete standaard op de C-drive zet. Deze drive heeft echter onvoldoende ruimte bij mij.
Ik wil deze daarom op de E-drive zetten. Ik heb alle TEMP-files verwijderd, Spotnet gedeinstalleerd, de map Spotnet bij zowel Program Files als Program Data verwijderd. Ook de incomplete map bij Downloads heb ik verwijderd.
Vervolgens een compleet nieuwe installatie gedaan en SABnzb aangepast naar de E-drive. Als ik in de SABnzb.ini kijk staan hier ook de correcte verwijzingen.

Echter, als ik Spotnet opstart krijg ik de foutmelding: Oeps - Unable to connect to the remote server.

Als ik bij Bewerken op Downloadmap klik krijg ik de melding dat er nog downloads actief zijn terwijl dit niet zo is.

Zit nu al uren te speuren op dit forum maar de oplossing tot mijn grote spijt nog niet gevonden.

Wie o wie kan mij helpen met dit issue?

Alvast bedankt!
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Kan geen servers en settings xml vinden (staat niet in map)
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Unable to connect to remote server

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi Limburg13,

Kijk eens of je het probleem kan oplossen door SABnzbd te resetten,of te updaten,
zie SABnzbd voor Spotnet

Topicstarter
limburg13
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2013, 16:00
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Unable to connect to remote server

#3

Bericht door limburg13 »

Hi Ardy43,

Het is gelukt!
De SABnzb werd nooit goed leeggemaakt, want na iedere schone installatie had ie toch nog de verwijzingen naar mijn E-drive erin staan. Nu alles, incl Framework, verwijderd, en nieuwe installatie gedaan.
Deze is uiteindelijk wel helemaal schoon geworden.

Na aanpassen download-map heeft ie me ook netjes de incomplete-map op de E-drive gezet (waar het eigenlijk om te doen was).

Thanks voor je reactie! Hier mag een slotje op.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Unable to connect to remote server

#4

Bericht door ardy43 »

Fijn dat het is opgelost,
bedankt voor het melden :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer