gebruik maken van nzb
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: supernews
- Internet: upc
gebruik maken van nzb
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.supernews.com
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: agv
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: nadat er meer gebruik wordt gemaakt van nzb
Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik de nzb file wil downloaden gaat het naar microsoft office word en kan ik er verder niks mee.(ben een leek als het om deze manier van dowloaden gaat)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.supernews.com
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: agv
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: nadat er meer gebruik wordt gemaakt van nzb
Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik de nzb file wil downloaden gaat het naar microsoft office word en kan ik er verder niks mee.(ben een leek als het om deze manier van dowloaden gaat)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: gebruik maken van nzb
Hoi rinique,
Release groepen zijn gebruik gaan maken van gecodeerde NZB bestanden. Dit betekend dat je niet direct kan gaan downloaden maar een tussenstap moet maken.
Om deze tussenstap te vereenvoudigen zijn er 2 alternatieven: zie NZB en dan?
Daarnaast zou ik adviseren om spotnet met een aparte newsreader te gaan gebruiken ,hoe dat moet staat hier te lezen
Bijvoorbeeld;als jij in grabit hebt aangegeven dat nzb bestanden gekoppeld zijn aan grabit, dan zal grabit automatisch openen wanneer jij de nzb knop aanklikt in een spot
,dat in combinatie met één van de Spotnet Themes met Encrypted NZB onder de standaard download knop;
of Spotnet improver Local ook met de toevoeging ondersteuning Encrypted links // Spotnet v1.8.x
werkt voor mij top. Deze applicatie werkt alleen in combinatie met de originele Spotnet theme!!!
Release groepen zijn gebruik gaan maken van gecodeerde NZB bestanden. Dit betekend dat je niet direct kan gaan downloaden maar een tussenstap moet maken.
Om deze tussenstap te vereenvoudigen zijn er 2 alternatieven: zie NZB en dan?
Daarnaast zou ik adviseren om spotnet met een aparte newsreader te gaan gebruiken ,hoe dat moet staat hier te lezen

Bijvoorbeeld;als jij in grabit hebt aangegeven dat nzb bestanden gekoppeld zijn aan grabit, dan zal grabit automatisch openen wanneer jij de nzb knop aanklikt in een spot

of Spotnet improver Local ook met de toevoeging ondersteuning Encrypted links // Spotnet v1.8.x
werkt voor mij top. Deze applicatie werkt alleen in combinatie met de originele Spotnet theme!!!