Waar kan ik de filters aanpassen?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
koosr46
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: ziggo
Leeftijd: 78

Waar kan ik de filters aanpassen?

Bericht door koosr46 »

Ik heb een filter geinstalleerd en alle overbodige dingen verwijderd, alleen zit ik nog met een probleem.
Het gaat om dit filter:
<Filter Name="Boeken/Afbeeldingen" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat=5]]></Filter>
<Filter Name=" - Boeken" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat=5 AND tag LIKE '%ebook%']]></Filter>
<Filter Name=" - Epub" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat = 5 AND subject LIKE '%epub%' OR tag LIKE '%epub%']]></Filter>
<Filter Name=" - Strips" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat=5 AND subject LIKE '%strip%' OR tag LIKE '%strip%']]></Filter>
<Filter Name=" - Magazines" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat = 5 AND subject LIKE '%Magazine%' OR subject LIKE '%Tijdschrift%' OR tag LIKE '%Magazine%' OR tag LIKE '%tijdschrift%']]></Filter>
<Filter Name=" " Image="\Images\cf\leeg.png"><![CDATA[cat=0]]></Filter>
<Filter Name="Muziek" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat=2]]></Filter>
<Filter Name=" - Compressed" Image="\Images\cf\music.png"><![CDATA[cats MATCH '(2a0 OR 2a1)']]></Filter>
<Filter Name=" " Image="\Images\cf\leeg.png"><![CDATA[cat=0]]></Filter>

Als ik op het kopje "boeken/afbeeldingen" klik dan krijg ik meer als wanneer ik op "boeken", "epub", "strips" of "magazines" klik
Wie kan mij helpen om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Topictag naar probleem
- ManiaK

Just Be
Answers: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Waar kan ik de filters aanpassen?

Bericht door Just Be »

Je filters zeggen het eigenlijk al
Boeken/Afbeeldingen=heel Cat 5 (volgens mij bestaat er geen speciale CAt meer voor afbeeldingen)
Boeken= CAt 5 gefilterd op ebooks
Epub= Cat 5 gefilterd op epub
Strips= Cat 5 en gefilterd op Strip
Magazines= Cat 5 gefilterd op magazines.

Dus met ander woorden Boeken/Afbeeldingen is de hele Cat 5 en bij de andere filter je ze dus het is normaal dat je bij boeken/ afbeeldingen meer hits hebt omdat dat alles is van CAt 5
Geen reactie meer van koosr46, daarom afgesplitst en :bin: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK
(Respect) Afbeelding (Respect)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer