BR2DVD Streamen naar ps3

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
devidation
Answers: 0

BR2DVD Streamen naar ps3

Bericht door devidation »

Hallo.
Sinds kort heb ik geprobeerd om te streamen via ps3 media server naar mijn ps3.
Alle mogelijke formaten streamen lukt maar er is 1 iets dat maar niet wil lukken, namelijk BR2DVD's.
Wanneer ik de originele AC3-audio track gebruik loopt het geluid achter op het beeld.
De oplossing hiervoor was om deze optie uit te vinken en ps3 media server het zelf te laten encoderen.
Wanneer ik het dan uitzet loopt het geluid inderdaad synchroon, maar dan gaat het beeld niet.
Het lijkt dan een beetje of er fps lag op zit. Het beeld gaat door maar lijkt dan elke seconde zeer kort te stoppen.
Dan heb ik ook geprobeerd om de BR2DVD om te zetten naar mkv. Wanneer ik deze nu afspeel zijn er geen audio/video sync problemen, zelfs niet wanneer ik die optie voor het behoud van de originele AC3-audio track aanstaan heb.
Echter nu gaat de ondertiteling "flitsen" zeg maar. Hij komt eerst een fractie van een seconde in beeld, daarna gaat hij weer weg en dan pas komt hij trug op het beeld te staan voor zolang nodig is... .
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of mij kan helpen.
Dank bij voorbaat.

aatje92
Usenet: Sunny Usenet
Internet: UPC

Re: BR2DVD Streamen naar ps3

Bericht door aatje92 »

Als je ze toch niet als DVD brand, waarom download je dan BR2DVD? Download gewoon de originele BRRIP?

Topicstarter
devidation

Re: BR2DVD Streamen naar ps3

Bericht door devidation »

Omdat wanneer ik een film zoek bij x264 HD Die bijvoorbeeld 720p is dan hebbe ze altijd zwarte balken onderaan en bovenaan omdat de beeldverhouding 21/9 is. Maar ik kan nergens anders diezelfde film vinden met gewoon 16/9 zonder balken. Die BR2DVD's zijn meestal wel 16/9 zonder balken... .
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer