geen volledige downloads
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn glasvezel
geen volledige downloads
Hoi,
sinds kort heb ik een apart probleem.
Altijd spotnet gebruikt met sunny usenet maar sinds kort ervaar ik veel download problemen.
de ene film komt wel volledig binnen maar van de andere dowload mijn pc maar een derde van de bestanden.
bijv de eerste 8 rar bestanden niet en dan weer 1 wel enz.
Ook al geprobeerd met newsleecher, hetzelfde probleem.
retentie kan het niet aan liggen, is bijv. 50 dagen, heb de modem al opnieuw gestart, heb de gehele installatie van glasvezelpakket vanaf binnenkomst in het huis al een keer ontkoppeld en opnieuw aangesloten, geen enkel effect.
Vroeger met glasvezel en sunny usenet geen enkel probleem gehad, elke serie, film kwam compleet binnen.
Nu mag ik blij zijn als een van de vijf compleet binnen komt.
weet iemand wat ik hier aan kan doen of waar het probleem ligt?
groeten menno
sinds kort heb ik een apart probleem.
Altijd spotnet gebruikt met sunny usenet maar sinds kort ervaar ik veel download problemen.
de ene film komt wel volledig binnen maar van de andere dowload mijn pc maar een derde van de bestanden.
bijv de eerste 8 rar bestanden niet en dan weer 1 wel enz.
Ook al geprobeerd met newsleecher, hetzelfde probleem.
retentie kan het niet aan liggen, is bijv. 50 dagen, heb de modem al opnieuw gestart, heb de gehele installatie van glasvezelpakket vanaf binnenkomst in het huis al een keer ontkoppeld en opnieuw aangesloten, geen enkel effect.
Vroeger met glasvezel en sunny usenet geen enkel probleem gehad, elke serie, film kwam compleet binnen.
Nu mag ik blij zijn als een van de vijf compleet binnen komt.
weet iemand wat ik hier aan kan doen of waar het probleem ligt?
groeten menno
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: geen volledige downloads
Hoi snoeiganger,
Op dit forum krijgen we steeds vaker meldingen van mensen die problemen hebben met het compleet downloaden van (met name) films of series.
Regelmatig heeft dit te maken met het "Notice and Takedown" beleid van usenetproviders. Dat betekent dat auteursrechtelijk beschermd materiaal is verwijderd op verzoek van de belanghebbenden.
zie Download mislukt? Lees dit eerst!
Op dit forum krijgen we steeds vaker meldingen van mensen die problemen hebben met het compleet downloaden van (met name) films of series.
Regelmatig heeft dit te maken met het "Notice and Takedown" beleid van usenetproviders. Dat betekent dat auteursrechtelijk beschermd materiaal is verwijderd op verzoek van de belanghebbenden.
zie Download mislukt? Lees dit eerst!

Geen reactie meer, daarom
Heropenen, stuur me een bericht

- ManiaK