Alternatief voor Eweka?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
evileddie1972
Answers: 0
Usenet: spotnet
Internet: InterNLnet

Alternatief voor Eweka?

Bericht door evileddie1972 »

goede dag allemaal, ik heb Eweka en heb eigelijk niet zoveel problemen met wat binnen te krijgen! gebruik spotnet maar moet wel zeggen heb nog gewoon adsl en via InterNLnet werk goed misschien niet al te snel maar het kom altijd binnen!
maar kijk het wel even aan of er problemen komen!
is er iemand die dan een anderen aanbieder weet, mag ik problemen krijgen is goed om te weten!

ik hoor het wel alvast bedankt!
groetjes
eddie

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Alternatief voor Eweka?

Bericht door ardy43 »

hoi evileddie1972,

Het is lastig, zo niet onmogelijk "in "deze tijden" om je een advies te geven. De een heeft geen problemen met een provider, de ander klaagt steen en been over diezelfde provider. Een provider kan de ene maand nog top werken, de volgende maand is het niets dan ellende.
Wees flexibel, probeer wat providers, kijk zelf wat je bevalt.

Lees verder in Welke usenet is het beste/beter? :D

ManiaK

Re: Alternatief voor Eweka?

Bericht door ManiaK »

evileddie1972,

Zoals Ardy43 al zegt is dat niet eenvoudig, zeker als je het hebt over een provider die je pas in de toekomst zou willen gebruiken.
Maar er is zeker niks mis mee om alvast een beetje in de gaten te houden wat de ervaringen van andere mensen zijn.
Hier wordt Sunnyusenet gebruikt, ik lees daar wisselende berichten over. Mijn ervaring is dat de laatste maand er meer bestanden niet meer op de servers van Sunny te vinden. En dan gaat het om spots van nog geen 24 - 36 uur oud.
Overigens is het nog steeds zo dat het leeuwendeel geen enkel probleem vormt. Het gaat vooral om de nieuwste, populaire films en bepaalde series uit de VS.
Geen reactie meer, daarom :bin: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer