Geen reacties

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
nijode999
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2012, 16:44
Answers: 0
Usenet: Easyusenet
Internet: UPC

Geen reacties

#1

Bericht door nijode999 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geem
Met welk programma download je?: SABNZBD
Wanneer begon je probleem?: Vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een spot open dan krijg je geen reacties te zien, terwijl hij wel headers met reacties ophaalt.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Geen reacties

#2

Bericht door hjvbft »

Er word elke 119 seconde gecontroleerd op nieuwe headers voor spots, reacties en spammeldingen.
Als een spot nieuwe reacties heeft worden deze zichtbaar als de spot opnieuw geopend word.
Er word niet specifiek voor 1 spot de headers opgehaald. Niet elke spot heeft reacties.

Topicstarter
nijode999
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2012, 16:44
Answers: 0
Usenet: Easyusenet
Internet: UPC

Re: Geen reacties

#3

Bericht door nijode999 »

Geen enkele spot heeft reacties,terwijl ze die eerst wel hadden.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Geen reacties

#4

Bericht door hjvbft »

Word er linksonder een foutmelding vermeld? Zo ja, wat is de foutmelding?
Is er recent een andere usenet server ingesteld in SpotLite?

Topicstarter
nijode999
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2012, 16:44
Answers: 0
Usenet: Easyusenet
Internet: UPC

Re: Geen reacties

#5

Bericht door nijode999 »

Ik krijg geen foutmelding te zien en er is reeds geen andere server ingesteld.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Geen reacties

#6

Bericht door hjvbft »

Je kan het cache bestand hernoemen zodat er een nieuwe word gemaakt.
In de portable versie \SpotLite\cache.db. In de niet portable versie:
Vista en Windows 7 = C:\Users\"gebruikersnaam"\AppData\Local\SpotLite\SpotLite\cache.db
XP = C:\Documents and Settings\"gebruikersnaam"\Local Settings\ApplicationData\SpotLite\SpotLite\cache.db
Linux = /home/gebruikersnaam/.local/share/data/SpotLite/SpotLite/cache.db
Mac = /users/library/application support/SpotLite/cache.db

SoloID
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2013, 15:51
Answers: 0
Usenet: Xsnews
Internet: Telfort

Re: Geen reacties

#7

Bericht door SoloID »

Thanx hjvbft dit heeft idd het probleem opgelost.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Geen reacties

#8

Bericht door hjvbft »

Graag gedaan en bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost.
Gebruikersavatar

dondersteen7
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 mar 2011, 21:00
Answers: 0
Usenet: xsnews
Internet: kpn
Locatie: In het mooie overijssel.
Gender:
Leeftijd: 61

Re: Geen reacties

#9

Bericht door dondersteen7 »

Ik heb ook deze oplossing gebruikt van , hjvbft en heb het woordje : cache veranderd in : cache.db en de oude cache verwijderd, en toen Spotlite op nieuwe op gestart en alle Headers verwijderd en joepie toen kon ik ook eindelijk weer de reactie,s lezen die ik ook al enige tijd niet meer kon lezen.

Dus bij deze super bedankt voor je oplossing hiwervoor : hjvbft.
dondersteen7


EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer