Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: newszilla.xs4all.nl Welke Internet Provider heb je?: xs4all Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: F-secure Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: -- Geef een beschrijving van je probleem: Ik wil de database van spotnet zo klein mogelijk houden, en daarom wil ik dat de Erotiek headers niet worden ge-download. Hoe kan ik dat bereiken? XML bestand.:
Kijk eens even naar het Onderwerp over de download Spotnet Database Cleanup
Features:
- spots aan de hand van instelbare retentie in dagen verwijderen. Alles wat ouder is wordt dan verwijderd
- Erotiek uit de database verwijderen
- Dubbele spots verwijderen
Of deze, GEXA-SN is een add-on voor het wijzigen, toevoegen en sorteren van filters, Sender, Title en tag filters in SpotNet. Onderwerp over de download GEXA V3.0.0 voor SpotNet
Stel je filters in, naar je eigen voorkeur en GEXA zorgt ervoor dat je filter werkt.
Het is niet mogelijk de headers van erotiek spots niet te download in Spotnet 1.8.1. Spotnet haalt alle headers/spots op. Achteraf kunnen de erotiek spots verwijderd worden zoals ardy43 al genoemd heeft.
Het aanpassen van settings.xml, waar hjvbft naar verwijst, vind ik het prettigst. Geen extra programma en GUI, gewwon vooraf filteren, niet achteraf. waarom kan dat niet meer in versie 1.8.1?
Ik wilde ook graag de mogelijkheid hebben om erotiek te verwijderen bij het laden / updaten van de headers en hoop dat hier een aanpassing in het programma kan worden aangebracht. Bijvoorbaat dank en met vriendelijke groet, M.J, Winkelman
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.