error 931 The connection attempt timed out, or the connected

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
noortje
Answers: 0
Usenet: newsgrabber
Internet: ziggo

error 931 The connection attempt timed out, or the connected

Bericht door noortje »

Hoi, ik loop al weken tegen deze foutmelding aan, spotnet heeft het altijd gedaan, van het ene op het andere moment deed hij het niet meer. Heb de lijst met oplossingen doorgewerkt.

Huidige stand van zaken is dat ik inmiddels mijn datamap zichtbaar heb weten te maken, maar goed in de map spotnet vind ik niet de server .xml, ook helemaal niets wat erop lijkt. De oplossing van spotlite werkt ook niet. Heb ook geprobeerd om spotnet volledig te verwijderen en opnieuw te installeren, ook zonder succes.

Kan iemand mij aub helpen?

ardy43
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: error 931 The connection attempt timed out, or the conne

Bericht door ardy43 »

Hoi noortje,

De map is standaard verborgen,dus moet je eerst dit doen,Verborgen mappen en bestanden weergeven

Je gaat als volgt te werk: de servers staan in het servers.xml bestand. Dit valt te vinden in het Spotnet mapje, dat staat in (Windows XP) in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet of (Windows 7) in C:\ProgramData\Spotnet. Ook weer verborgen, wil je hem zien? zie mijn link. Je opent dit bestandje met 'Kladblok'. Kladblok kun je openen via: Menu Start => Alle Programma's => Bureau-accessoires => Kladblok. Sleep het servers.xml bestand in het venster van Kladblok.

Filmpje over spotnet servers.xml aanpassen :goed:
Geen reactie meer van noortje, daarom :bin:
- ManiaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer