Code 5 foutmelding
Moderator: Moderator Team
-
Re: Code 5 foutmelding
Hallo,
Ik zit hier met het zelfde probleem en krijg het maar niet voorelkaar, heb alles gewist inclusief alle bestanden in het regiter met de naam Spotnet. Maar als ik weer opnieuw installeer krijg ik weer dezelfde foutmelding. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Gr.,
Dui
Ik zit hier met het zelfde probleem en krijg het maar niet voorelkaar, heb alles gewist inclusief alle bestanden in het regiter met de naam Spotnet. Maar als ik weer opnieuw installeer krijg ik weer dezelfde foutmelding. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Gr.,
Dui
-
Ik zal het eens proberen!gerstr schreef:long shot - heb je nog een kopie van mijn config bestand gekopieerd met je eigen tokens erin?
ik vond het wel frappant dat toen ik mijn config file hernoemd en spotnet opstartte ik jouw fout melding kon reproduceren
Wel mijn eigen public key token invoeren denk ik hè?
-
Hmm, zie dat die public key tokens steeds andere code's zijn..
Is het wellicht mogelijk dat jij jouw bestand naar mij mailt, zodat ik die eens kan proberen?
Is het wellicht mogelijk dat jij jouw bestand naar mij mailt, zodat ik die eens kan proberen?
-
-
Zie vorige pagina... Gerstr verwijst daar naar een bestandje in program files / spotnet!Dui schreef:Als ik eerlijk ben begrijp ik niet waar jullie het over hebben...
-
Ik zie geen verchil in hun bestand en de mijne, vrees dus dat het toch iets anders is.
dafreakr schreef:Ik zal het eens proberen!gerstr schreef:long shot - heb je nog een kopie van mijn config bestand gekopieerd met je eigen tokens erin?
ik vond het wel frappant dat toen ik mijn config file hernoemd en spotnet opstartte ik jouw fout melding kon reproduceren
Wel mijn eigen public key token invoeren denk ik hè?
ja - zou ik doen
-
-
-
Ik heb het kopieren / plakken ook geprobeerd, blijf ook dezelfde foutmelding houden helaas..