Snel laden reacties
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Newsgrabber
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 51
Snel laden reacties
beste Spotnetters ik wil graag als verbetering zien dat de reacties snel geladen worden.Ik heb al geprobeerd met mijn isp server als header in te stellen dan laden de reacties inderdaad snel alleen kan ik dan als keerzijde geen oude spots openen vandaar dat ik wacht op de volgende relaese van Spotnet, en hopelijk in de volgende release is de problematiek van de reacties laden verholpen.
-
- Leeftijd: 47
Re: Snel laden reacties
Stefan73 schreef:beste Spotnetters ik wil graag als verbetering zien dat de reacties snel geladen worden.Ik heb al geprobeerd met mijn isp server als header in te stellen dan laden de reacties inderdaad snel alleen kan ik dan als keerzijde geen oude spots openen vandaar dat ik wacht op de volgende relaese van Spotnet, en hopelijk in de volgende release is de problematiek van de reacties laden verholpen.
Beste Stefan73,
Zet deze regel eens bij je headers:
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Mvg. GameUnit.
One falls, one rises from the ashes.........
-
Hallo,
Ik heb die line ff getest en idd, het levert een snelle reactietijd op. Klasse. Thnx
Ik heb die line ff getest en idd, het levert een snelle reactietijd op. Klasse. Thnx
-
- Leeftijd: 47
Mooi zo. Opgelost. Hier kan een slotje op.
Mvg. GameUnit.
Mvg. GameUnit.
One falls, one rises from the ashes.........