Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Answers: 0

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#11

Bericht door ManiaK »

ambu71,

Even terug naar het begin: zet in dit topic even de inhoud van je servers.xml bestand. Hoe dat moet: klik op "show"!
Spoiler: show
De servers.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Extensies voor bekende bestandstypen weergeven
Je opent dit met bijvoorbeeld kladblok. Je kopieert de inhoud en je plakt dit in dit topic. Je verwijdert je wachtwoord en je gebruikersnaam
En neem contact op met Ziggo.
:goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

thejack63
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2012, 11:07
Answers: 0
Usenet: home
Internet: home

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#12

Bericht door thejack63 »

ambu71 schreef:Tja daar ligt het ook niet aan. Alles zou moeten kloppen, echter blijkt er ergens toch wat fout te gaan.
Zelf lang gewerkt met spotnet,nu opeens krijg melding wachtwoord en inlog niet klopt.
Vreemd want ziggo zegt alles klopt.
Dit topic gaat op slot, omdat er meer dan 14 dagen niet in is gereageerd. Heropenen is geen probleem, stuur me een PB :goed:
- ManiaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer