Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
ambu71
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012, 18:03
Answers: 0

Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#1

Bericht door ambu71 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Karspersky
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Deze week, ik kreeg de medling dat, ondanks ik al lang gebruik maak van Spotnet, mijn inlognaam en wachtwoord niet goed waren. Daarna Spotnet verw. van mijn pc en opnieuw geinst. Helaas met het zelfde resultaat.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik Spotnet heb geinst. dan moet ik gegevens noteren en daarna krijg ik de meldning dat inlog of gebr. naan niet goed zijn. Krijg het niet meer aan de gang. Ik heb Spotnet
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi ambu71

Zou het kunnen dat je aan je downloadlimiet voor deze maand zit?
Kijk hier voor de limieten viewtopic.php?f=3&t=5491#p47886 :)

Topicstarter
ambu71
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012, 18:03
Answers: 0

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#3

Bericht door ambu71 »

Hallo Ardy43,

Thanks voor je reactie, echter heb ik geen limiet. Als ik Spotnet opnieuw probeer te instaleren dan vraag het programma on in te loggen. Dus mijn provider, poort, inlognaam en wachtwoord. Hoe vaak ik dit ook doe, ik krijg altijd de meldiing dat of mijn inlognaam of wachtwoord niet goed is terwijl deze juist wel goed zijn. Zoals ik al aangaf gebruik ik Spotnet al behoorlijk lang en heb dit nog nooit mee gemaakt. Ik krijg nu Spotnet niet eens geinstaleerd op mijn pc, weer een ander probleem dus.

Ik weet dus niet hoe dit op te lossen. iK hoop dat je mijn kan en wil helpen.

Mvg,
Ambu 71
Gebruikersavatar

BitsOfSkin
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 jul 2011, 03:15
Answers: 0
Usenet: SuperUsenet
Internet: XS4ALL/Ziggo
Locatie: Ergens in het zuidwesten
Leeftijd: 42

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#4

Bericht door BitsOfSkin »

Geen typefouten gemaakt, en heb je niet per ongeluk capslock aanstaan ?
Anders lijkt het me een probleem bij Ziggo, daar kunnen wij je hier niet mee helpen.
Dat je geen limiet hebt, dat kan, mits je alles in 1 extra hebt.
Zo niet dan heb je een limiet (zie https://www.ziggo.nl/#producten/extra-d ... ificaties/ onder quota).

Over het niet kunnen installeren, zonder verdere informatie kunnen we je natuurlijk niet helpen, we zijn hier wel handig, maar niet helderziend ;-)
Krijg je een foutmelding (en zo ja, wat staat er dan?), gebeurt er simpelweg niets, loopt de installatie vast, of start hij uberhaupt niet op ?
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#5

Bericht door ardy43 »

Gebruik je nog meer programma's waar je de inloggegevens van ziggo moet invullen?
Anders moet je de verbindingen gaan verdelen :)

Een andere veelgemaakte fout is dat gebruikers Spotnet instellen met aantal connecties en dan vervolgens een ander download programma (grabit oid) gebruiken naast spotnet. Vaak hebben mensen dit download programma ingesteld op het maximum aantal connecties waardoor Spotnet geen connecties meer beschikbaar heeft en een foutmelding zal geven

zodra alle verbindingen gebruikt worden door (spotnet/grab-it/newsleecher etc) geeft hij aan gebruikersnaam/wachtwoord klopt niet.
mocht dat zo zijn zie dit topic "gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Wat je ook nog kan proberen,Log in bij mijn ziggo en controleer het hoofd e-mail adres en pas eventueel het wachtwoord aan.
Gebruik deze gegevens in Spotnet voor inloggen.

Topicstarter
ambu71
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012, 18:03
Answers: 0

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#6

Bericht door ambu71 »

Ik kom er niet uit. Ik heb andere downprogr. verw. echter krijg ik nog steeds de melding dat mijn wachtwoord of gebr.naam niet goed is.
Waar gaat het dan toch nog fout.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#7

Bericht door ardy43 »

Kijk anders eens even op het ziggoforum,nieuwsgroepen instellingen,juiste servernamen enz,http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=146 :)

Inloggen bij Ziggo doe je met je Hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres,
Je gebruikersnaam en je wachtwoord zijn het hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres.


Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @ziggo adres, de Ziggo server.

Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.

Servernamen:

@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl


verbindingen 4
poort 119

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Answers: 0

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#8

Bericht door ManiaK »

Ennuh...neem ondertussen ook even contact op met Ziggo om te vragen of daar niet iets verkeerd gegaan is met je account. :goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1422
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Answers: 0

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#9

Bericht door Ypsos »

Lees deze berichten even door in dit topic gaat het over (Foutmelding 954 (socket closed)) maar laad je hier door niet afleiden, het gaat uiteindelijk om een Ziggo probleem.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Topicstarter
ambu71
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012, 18:03
Answers: 0

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

#10

Bericht door ambu71 »

Tja daar ligt het ook niet aan. Alles zou moeten kloppen, echter blijkt er ergens toch wat fout te gaan.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer