Probleem met opstarten Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 17:31
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Probleem met opstarten Spotnet
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 antievirus 4.0.467.0
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: enkele maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: ieder keer als ik spotnet open, moeten allen spots (nu ca. 15.000.000) gedownload worden voordat ik gebruik kan maken van Spotnet
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 antievirus 4.0.467.0
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: enkele maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: ieder keer als ik spotnet open, moeten allen spots (nu ca. 15.000.000) gedownload worden voordat ik gebruik kan maken van Spotnet
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Probleem met opstarten Spotnet
Hoi cojoal,
Heb je bij het binnenhalen van spots op, bijwerken bij het opstarten staan? ( zie in Spotnet bij bewerken - instellingen)
Zo ja vink dat dan eens uit.
Start daarna Spotnet opnieuw op en klik op, bestand, bijwerken.
Is het probleem dan opgelost?
Heb je bij het binnenhalen van spots op, bijwerken bij het opstarten staan? ( zie in Spotnet bij bewerken - instellingen)
Zo ja vink dat dan eens uit.
Start daarna Spotnet opnieuw op en klik op, bestand, bijwerken.
Is het probleem dan opgelost?
Geen reactie meer in dit topic, daarom gaat het op slot. Heropenen? Prima! Stuur me een PB
- ManiaK