Spots worden direct na het plaatsen verwijderd

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
freesoft
Answers: 0

Spots worden direct na het plaatsen verwijderd

Bericht door freesoft »

Mijn Spots worden direct na het plaatsen verwijderd
bestaat er zoiets als een zwarte lijst of zo en weet jullie wie daaroveer gaat ??
Wordt Spotnet dan toch tegenwoordig gemoduleert.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en hoe ik dit eventueel kan oplossen?
Bv. contactpersoon od email adres ?/

Thankzzzzzzzzzz
Verplaatst naar vragen en problemen
- ManiaK

ManiaK

Re: Spots worden direct na het plaatsen verwijderd

Bericht door ManiaK »

Er bestaan al verschillende topics hierover. Recente topics: Spots niet zichtbaar in spotnet en Spots worden direct na het plaatsen verwijderd.
Laat even weten of dit voldoende informatie is, of dat we je nog verder kunnen helpen.
Dit forum heeft iig geen banden met het programma en ook niet met de moderatie. Verder kunnen we je daarmee dus niet helpen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

BitsOfSkin
Usenet: SuperUsenet
Internet: XS4ALL/Ziggo
Leeftijd: 42

Bericht door BitsOfSkin »

Als je gebruikersnaam hier hetzelfde is als op spotnet, dan is het voor mij vrij als computer nerd vrij duidelijk (mocht je een andere naam gebruiken, dan bij deze vast excuses voor de aannames);
er word in de comments op spotnet en in de reports op de nieuwsgroepen héél veel geklaagd over die 'sex datingsite' spam bij je spots, en evenzoveel word er geklaagd over spam in het geposte materiaal.
Ook zie ik een aantal opmerking in reports over spots die niet uitpakken, zeker de laatste tijd; er word gezegd dat de reclame wel uitpakt, maar de filmpjes niet...
Daarnaast stond je ID al op de blacklist, dus ik denk dat dat er iets mee te maken kan hebben, en ik zie dat je gister ineens een andere naam aannam, ik kan me voorstellen dat degenen die een oogje op het geheel houden daar niet blij mee zijn.

Let wel; dit zijn mijn observaties die ik maak vanuit het bekijken van de nieuwsgroepen en commentaren op spotnet, en op hoe spots verwijderd lijken te worden; ik weet niet hoe en wat er verder meespeelt bij dit soort zaken (en als ik heel eerlijk ben wil ik het ook niet weten, mij teveel gedoe), dus pin me er A.U.B. niet op vast.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------

Topicstarter
freesoft

Bericht door freesoft »

Okeee Duidelijk , Maar waarom wordt er niet gewaarschuwd dat bepaalde dingen niet toelaatbaar zijn ??
Dan kan er ook actie ondernomen worden ..
En als er al een zwarte lijst is of zo en weet jullie wie daarover gaat ??
Kan iemand mij vertellen of er bv. contactpersoon of email adres is?

BitsOfSkin
Usenet: SuperUsenet
Internet: XS4ALL/Ziggo
Leeftijd: 42

Bericht door BitsOfSkin »

Vragen over de blacklist kunnen naar : beheer@digitalplace.nl (kijk maar eens in spotnet als je spotnet improver gebruikt; als je een gebruiker report word er gemeld dat je daar heen kan mailen met vragen e.d. over de blacklist).
Voor de rest is er voor zover ik kan zien geen mogelijkheid tot contact met degenen die modereren.

Waarom er niet gewaarschuwd word, tja...
Lijkt me dat je zelf ook wel kunt bedenken dat dit soort spam niet gewaardeerd word; in een gewone Usenet groep zou dit lijden tot reports aan je usenet provider, en soms zelfs tot afsluiten van je account, dus...
Daarnaast denk ik dat als er zoiets is als een mod team, dat die mensen liever niet hebben dat die figuren van Brein ze makkelijk kunnen achterhalen, en dat ze daarom niet actief modberichtjes achterlaten.

Maar wederom; dit is hoe ik er over denk; ik kan je niet garanderen dat ik gelijk heb, ik kan alleen aannames doen op basis van wat ik zie gebeuren.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer