probleem met opstarten
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 okt 2012, 17:53
- Usenet: usenetbyorder.com
- Internet: upc
probleem met opstarten
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenetbyorder.com
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: nieuwe laptop
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg telkens de melding:
502 cluster-r.com: access denied to your node (502)
ik heb alles al opnieuw geinstalleerd zo ook een andere versie maar het blijft terug komen
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 okt 2012, 18:21] --
hieronder nog de gegevens die ik via spotnet invul
provider: anders
server: reader.usenetbyorder.com
poort: 119
verbindingen: 4
gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard
als ik van de twee weg laat krijg ik de mnelding dat hij deze mist
ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen
gr ddcpeter
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenetbyorder.com
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: nieuwe laptop
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg telkens de melding:
502 cluster-r.com: access denied to your node (502)
ik heb alles al opnieuw geinstalleerd zo ook een andere versie maar het blijft terug komen
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 okt 2012, 18:21] --
hieronder nog de gegevens die ik via spotnet invul
provider: anders
server: reader.usenetbyorder.com
poort: 119
verbindingen: 4
gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard
als ik van de twee weg laat krijg ik de mnelding dat hij deze mist
ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen
gr ddcpeter
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: probleem met opstarten
Als je het basic, plus of gold account hebt kan je de 4 verbindingen ingesteld laten in Spotnet.
Als je het Lite of small account hebt kunnen er maximaal 2 verbindingen gebruikt worden.
Staat er ook nog een andere pc/laptop aan die hetzelfde account gebruikt? Zo ja, deze sluiten of het aantal verbindingen verdelen. Controleer ook of het usenet account nog geldig is via hun site en de gebruikersnaam/wachtwoord klopt. Denk dan aan cijfers en letters (O,0 en g,9 en I,1), spaties ervoor of erachter.
Als je het Lite of small account hebt kunnen er maximaal 2 verbindingen gebruikt worden.
Staat er ook nog een andere pc/laptop aan die hetzelfde account gebruikt? Zo ja, deze sluiten of het aantal verbindingen verdelen. Controleer ook of het usenet account nog geldig is via hun site en de gebruikersnaam/wachtwoord klopt. Denk dan aan cijfers en letters (O,0 en g,9 en I,1), spaties ervoor of erachter.
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: probleem met opstarten
Error 502, betekend access denied. Dit kan komen omdat je username/password fout invoerd, of meer lijntjes gebruikt dan het account toestaat.
(zie dat hjvbft me al voor was.....)
(zie dat hjvbft me al voor was.....)
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 okt 2012, 17:53
- Usenet: usenetbyorder.com
- Internet: upc
Re: probleem met opstarten
allemaal bedankt voor het mee denken
inmiddels is het opgelost gelukkig
de fout lag bij usenet
ze hadden me gedowngrade ipv geupdate
ik was dan wel actief en dan weer niet
nogmaals bedankt
ddcpeter
inmiddels is het opgelost gelukkig
de fout lag bij usenet
ze hadden me gedowngrade ipv geupdate
ik was dan wel actief en dan weer niet
nogmaals bedankt
ddcpeter