Nieuwsgroep "HET"

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
obiku
Answers: 0
Usenet: XLNed
Internet: XS4ALL

Nieuwsgroep "HET"

Bericht door obiku »

All,

Ik weet me geen raad meer, ik heb google geraadpleegd en het forum hier.

Regelmatig verschijnen er mooie spots, velen zijn gewoon binnen te halen, maar bij diverse sie ik een newsgroup name van HET.....
Bij all deze spots zie ik in de spot zelf bij nieuwsgroep het volgende staan
Het lijkt erop dat je Usenet provider de bestandsnaam/groep informatie niet heeft!

Nu gebeurde me dat in het verleden af en toe wanneer het om een oude post ging, maar tegenwoordig krijg ik dit steeds vaker te zien. Dit zie ik alleen als er bovenaan waar normaal de newsgroup naam staat, dan Het staat.
Het maakt niet uit of het een oude spot is of een nieuwe.

Mijn usenet providers zijn XS4ALL en XLNed, welke respectievelijk 30 om 900 dagen retentie hebben.

Wie weet waarom nieuwsgroep HET gebruikt wordt en waar deze vandaan komt. Is het een speciale newsgroup, die allen maar door een select groepje mensen genaderd kan worden?
Verplaatst naar het spotlite forum
- ManiaK

hjvbft

Re: Nieuwsgroep "HET"

Bericht door hjvbft »

Dit lijkt op een foutmelding die zichtbaar is in SpotLite.
Bestaat dit probleem bij beide servers als deze gebruikt worden voor het ophalen van de spots?
Workaround: Haal de NZB op via deze skin.

Topicstarter
obiku
Usenet: XLNed
Internet: XS4ALL

Bericht door obiku »

Dit probleem bestaat voor beide servers.

Ik gebruikte altijd de Nostalgie skin (FTD), heb nu jouw voorgestelde skin in gebruik. Ik zie nog steeds de Newsgroup name Het, maar heb wel via een button bij NZB het juiste NZB bestand kunnen ophalen.

Thnx

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Dit probleem ontstaat als de groep met de spots sneller word bijgewerkt dan de groep met de nzb bestanden.
Als een recente spot dit probleem heeft deze aan de watchlist toevoegen en een paar uur later opnieuw openen.
De kans is dan groot dat de bestandsinformatie dan wel zichtbaar is op voorwaarden dat SpotLite voldoende informatie heeft om deze te tonen. SpotLite is hiermee minder kritisch dan Spotnet.

Voor oude spots met dit probleem kan de workaround gebruikt worden of een andere server met een hogere retentie instellen. Als het goed is heeft de server van XLNed dit probleem minder snel voor oudere spots door de hogere retentie dan XS4all.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer