Spots niet zichtbaar in spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
smurf666
Answers: 0

Spots niet zichtbaar in spotnet

Bericht door smurf666 »

ik had het probleem "Kan de server niet bereiken" ook en hoewel dat nu weer is opgelost worden mijn spots niet toegevoegd op spotnet zelf.
Hooguit 5 min. en dan is die weer weg.
ook op de andere pc met een oude versie van spotnet....

Wel blijven me spots zichtbaar op alle clone websites als spotplanet.org
Waarom is dit?
Ben ik verbannen ofzo?
ik link bij de (erotiek spots) naar me websites soms met commercele inhoud maar dat doen er wel meer....
Bericht gesplitst en aangepast
- ManiaK

ManiaK

Re: Spots niet zichtbaar in spotnet

Bericht door ManiaK »

In SL zie ik 4 spots van je. Gisteren geplaatst (onder 2 verschillende namen) tussen 20 en 21u.
In SN zie ik geen spots onder jouw naam.
Vergelijkbaar topic: Spots worden direct na het plaatsen verwijderd
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Topicstarter
smurf666

Re: Spots niet zichtbaar in spotnet

Bericht door smurf666 »

ja ik heb gisteren idd 4 x geprobeerd te spotten maar op spotnet zelf zijn ze niet te vinden.
Heb het de laatste tijd onder een andere naam, met een andere usenet provider en andere ip adressen geprobeerd :D
Denk dat ik gemodderd word dan ofzo omdat ik niet alleen link naar de site waar de screenshots op te vinden zijn maar ook naar andere (soms commerceele) websites link aangezien de rest dat ook doet en ik op die manier die dating fuckers eruit probeer te spammen :P

Hoewel ik het aan de ene kant terecht vind en het hoogtijd word dat er tegen al dat gespam opgetreden word vind ik het toch ook raar om te zien dat sommige spotters juist op een whitelist geplaatst worden terwel die de grootst commercele spotter zijn die er bestaan.....
pak die dan ook aan

Ik zal mijn bezoekers in elk geval oproepen om spotlittle ofzo te gebruiken als ze mijn spots willen zien.
Want ondanks dat er wel is geklaagd werd dat ik alleen maar lesbo spots plaats zijn er toch zo'n 1000 a 1500 mensen die elke dag naar de screenshots komen kijken en die me spots dus wel waarderen.
Erg jammer dat een paar zeikers die mij zelf niet op de blacklist kunnen zetten het verpesten voor de rest.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer