Pas op: proefperiodes Giganews!
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: UPC
Pas op: proefperiodes Giganews!
Geachte lezers,
Begin 2012 heb ik gebruik gemaakt van een gratis proefperiode van Gigaweb. Ik veronderstelde dat als de proefperiode afliep, er geen verplichtingen zouden zijn. Ten onrechte! Het blijkt dat de proefperiode stilzwijgend wordt verlengd naar een abonnement (en maandelijks een bedrag wordt afgeschreven van je rekening). In de tussentijd heb ik geen byte gedownload en geen gebruik gemaakt van de service van Gigaweb.
De customer service afdeling van Giganews zegt: 'BAD luck' en is onvermurwbaar.
Ik had beter moeten uitkijken. Dit is tevens mijn advies aan anderen die een overstap naar Giganews overwegen. Goed de kleine lettertjes lezen (het staat nl. wel in hun voorwaarden).
Begin 2012 heb ik gebruik gemaakt van een gratis proefperiode van Gigaweb. Ik veronderstelde dat als de proefperiode afliep, er geen verplichtingen zouden zijn. Ten onrechte! Het blijkt dat de proefperiode stilzwijgend wordt verlengd naar een abonnement (en maandelijks een bedrag wordt afgeschreven van je rekening). In de tussentijd heb ik geen byte gedownload en geen gebruik gemaakt van de service van Gigaweb.
De customer service afdeling van Giganews zegt: 'BAD luck' en is onvermurwbaar.
Ik had beter moeten uitkijken. Dit is tevens mijn advies aan anderen die een overstap naar Giganews overwegen. Goed de kleine lettertjes lezen (het staat nl. wel in hun voorwaarden).
-
- Leeftijd: 109
Re: Pas op: proefperiodes Giganews!
Beste Funk2345,Funk2345 schreef:Geachte lezers,
Begin 2012 heb ik gebruik gemaakt van een gratis proefperiode van Gigaweb. Ik veronderstelde dat als de proefperiode afliep, bla bla bla bla
Dat je een fout hebt gemaakt is pech hebben, maar is toch echt je eigen schuld
Het is ook het einde van de wereld niet denk ik zo.
Wat ik echt bezopen vind is het feit dat je nu in elke post bij Windows/Applicaties op Spotnet je zielige verhaal gaat lopen kwijlen.
Wat is de opzet eigenlijk?
Giganews in een kwaad daglicht stellen omdat die zeggen "zaken zijn zaken", of je eigen dommigheid tentoonspreiden?
Dit slaat toch helemaal nergens meer op...
-
- Usenet: SuperUsenet
- Internet: XS4ALL/Ziggo
- Leeftijd: 42
Re: Pas op: proefperiodes Giganews!
Ben het helemaal met Gompy eens.
Heb dan ook een blacklist verzoek verstuurd op spotnet, dit soort gespam doe je maar ergens anders.
Heb dan ook een blacklist verzoek verstuurd op spotnet, dit soort gespam doe je maar ergens anders.
Afgesplitst van topic over Giganews
- ManiaK
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------