Spots worden direct na het plaatsen verwijderd

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Bastiaan22
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: upc

Spots worden direct na het plaatsen verwijderd

Bericht door Bastiaan22 »

Beste lezers,

Mijn naam is Bastiaan en ik ben totaal nieuw in dit hele gebeuren, het ging allemaal prima met het posten van een aantal spots oop spotnet totdat deze enkele minuten later verdwenen of misschien verwijderd lijken te zijn. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en hoe ik dit eventueel kan oplossen?

Ik wil mijn spots posten op spotnet.

Alvast hartelijk dank!
Verplaatst vanuit Feedback naar Spotnetforum
- MariaK

hjvbft

Re: Spots worden direct na het plaatsen verwijderd

Bericht door hjvbft »

Na het toevoegen van spots duurt het even voordat deze zichtbaar worden in het overzicht.
Ook is het in Spotnet nodig dat er geklikt word op "Bijwerken".

Topicstarter
Bastiaan22

Hoi dit heb ik gedaan en de spots verschijnen ook voor een aantal minuten op spotnet maar daarna zijn ze verdwenen en kan ik mij zelf met de naam die ik post ook niet meer terug vinden, dus het lijkt dat ze steeds verwijdert worden op de een of andere rare manier.

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Geen idee of je spots verwijderd worden, Bastiaan. Het zou ook kunnen dat je zelf je spots niet kunt zien.
Dat hebben we wel eens eerder meegemaakt op het forum.....
Als je Spotnet op dit moment bijwerkt en zoekt op je spots, dan staan ze er nog steeds niet in? Dan zou bovenstaand probleem aan de hand kunnen zijn...
Ik heb even de (onopgeloste) topics voor je opgezocht....viewtopic.php?f=14&t=5009&p=43159 en viewtopic.php?f=3&t=4868
Samengevat werden de spots van deze TO wel geplaatst, gebruikers met andere providers konden de spot zien, maar TO kon ze zelf niet zien.
Ik heb niet helemaal doorgespit wat er precies uit deze topics naar voren is gekomen.
Laat maar horen of we je verder kunnen helpen! :goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Topicstarter
Bastiaan22

Hoi, ik heb de topics even doorgelezen, het kan inderdaad zo zijn dat dit bij mij ook het geval is, alleen is er in deze topics geen sprake van dat de spots eerst wel getoond werden op spotnet en er enkele minuten daarna niet meer te vinden zijn.

Ik zal even met een andere provider proberen en kijken of ik de spots dan wel kan terugvinden. En dit is helaas een domper want ze zijn nu ook helemaal nergens te vinden. Wel kan ik een reactie die ik zelf geplaatst had terug vinden maar geen spots.

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Ik vermoed dat je spots alleen lokaal te zien waren de eerste minuten, omdat de servers echt een tijdje nodig hebben om te synchroniseren, zoals hjvbft al uitlegde. Kijk voor een duidelijke uitleg hierover even naar dit filmpje: viewtopic.php?f=6&p=44155#p44103

Voor het plaatsen van een reactie geldt hetzelfde principe: Je plaatst de reactie, maar die is nog een tijdlang (afhankelijk van de server) niet te zien door anderen. In eerste instantie zie je hem zelf wel, maar als je opnieuw kijkt, dan is je reactie weg. Pas de servers gesynct zijn, is je reactie echt zichtbaar in SN.

Misschien zit ik helemaal mis hoor, met mijn gedachtengang hierover.

Kijk anders even bij iemand in je omgeving die ook Spotnet/spotlite/spotweb heeft of je daar je spots wel kan zien!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Topicstarter
Bastiaan22

Dat is dan ook weer apart omdat ik op sommige spots die ik geplaatst had wel een reactie van iemand zag staan.

Wel is het zo dat als ik spotnet bijwerk er staat dat de index bijgewerkt wordt en de reacties worden geladen, en even later als ik spotnet weer bijwerk staat er berichten verwijderen, nieuwe reacties laden etc, en dan zijn ze verdwenen.

Maar ik zie ze trouwens wel weer op ftdworld staan, ik las namelijk in een van de discussies die je mij gaf, dat de spots van diegene wel op ftdworld waren te zien, en dat is bij mij ook het geval.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Wat is de datum/tijd (zonder de naam van de spot) van de meest actuele spot die dit probleem heeft?

Topicstarter
Bastiaan22

De tijd van plaatsing was om: 15.17 en de datum van vandaag 12-09-2012

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Deze spots 12-09-2012 (14:52 t/m 16:03 uur) zijn bij mij zichtbaar (Eweka)

screenshot: Spotnet v1.8.1
Afbeelding

screenshot: SpotLite V2 en downloads.php?view=detail&df_id=103
Afbeelding

screenshot: XXX cat
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ypsos op 12 sep 2012, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer