Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven Geef een beschrijving van je probleem: Hallo,
Ik heb een vraag , sinds kort heb ik Apple TV 3 aangeschaft nu heb ik gemerkt dat veel Films die ik download niet kunnen worden afgespeeld via Apple TV , weet iemand misschien waar ik op moet letten bij het downloaden ?
Alvast bedankt XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Jaa daar was ik ook al van of te hoogte , ik vind het belachelijk , je betaald toch nog redelijk wat geld voor Apple tv en je bent eigenlijk heel beperkt.
Het is echt onbegrijpelijk , terwijl ik juist dacht dat ''Apple'' gebruiksvriendelijkheid nummer 1 heeft staan ? Al moet ik zeggen dat de interface van Apple tv 3 erg mooi eruit zien.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.