Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: 4ux Welke Internet Provider heb je?: ZIGGO Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kazpersky Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Bij installatie nieuwe Windows 7 PC Geef een beschrijving van je probleem: Aantal spots dat mijn nieuwe Windows 7 pc download en laat zien is vele malen minder dan de spots die mijn windows vista latop binnen haalt en het aantal resultaten is ook veel groter. Wat is het probleem en hoe kan ik het verhelpen? XML bestand.:
Het klopt dat je database groter wordt als je hem nooit vervangt,
Dus bij een nieuwe installatie ben je afhankelijk van de headerretentie van je provider,zie ook viewtopic.php?f=3&t=4474#location6
Dit komt doordat bij een nieuwe installatie alleen de nog beschikbare headers verwerkt worden in een nieuwe database. Veel usenet providers hebben een lagere header retentie dan de oudste Spotnet spot. Hierdoor zijn de oudere spots niet meer zichtbaar.
Oplossing:
Kopieer het database bestand (.db) van de laptop naar de nieuwe pc en stel dezelfde server(s) als op de laptop in.
Ter info: Een database van Spotnet 1.7+ is niet bruikbaar voor Spotnet 1.8+.
Yes! Is gelukt. Ps heb gelijk met je tip ook mijn andere probleem opgelost. Alle files maar even gekopieerd en nu blijft de snelheid constant. Wel gek dat ik niet boven de 1.2MB kom met een 50Mb verbinding maar goed daar maak ik wel een andere post voor aan. Dank voor de hulp!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.