posten
Moderator: Moderator Team
-
Re: posten
Je kan inderdaad niet met spotnet uploaden, met spotnet spot je enkel al geuploade bestanden via de NZB die je download. Voor het uploaden moet je dezelfde methodes gebruiken als wanneer je voor FTD zou uploaden, op deze manier dus: http://www.binaries4all.nl/powerpost/
Vervolgens ga je via een website zoals binsearch of nzbindex je post zoeken, download je de NZB en voeg je die toe bij spotnet. Of, en dat is net wat makkelijker, je pakt de NZB die powerpost voor je maakt.
Vervolgens ga je via een website zoals binsearch of nzbindex je post zoeken, download je de NZB en voeg je die toe bij spotnet. Of, en dat is net wat makkelijker, je pakt de NZB die powerpost voor je maakt.
-
bedankt voor u reactie,
maar als ik op mijn computer een bestand heb staan en die met winrar klaar gemaakt om te posten,
misschien kunt u het van af hier uitleggen of een site hoe krijg ik deze post in spotnet?
ik pak dan powerpost klik op toevoegen dan krijg ik een bladzijde met 4 tabbladen. omschrijving dat snap ik,
dan nieuwsgroepen zoals ik hier boven begrepen heb moet ik daar iets toevoegen klopt dat?
van af hier gaat het mis?
of moet het helemaal anders?
alvast bedankt voor wie mijn wil helpen.
M.V.G.
M.Frentz.
maar als ik op mijn computer een bestand heb staan en die met winrar klaar gemaakt om te posten,
misschien kunt u het van af hier uitleggen of een site hoe krijg ik deze post in spotnet?
ik pak dan powerpost klik op toevoegen dan krijg ik een bladzijde met 4 tabbladen. omschrijving dat snap ik,
dan nieuwsgroepen zoals ik hier boven begrepen heb moet ik daar iets toevoegen klopt dat?
van af hier gaat het mis?
of moet het helemaal anders?
alvast bedankt voor wie mijn wil helpen.
M.V.G.
M.Frentz.
-
Precies zoals die link, als je doet wat daar staat wordt het op usenet gezet. Vervolgens pak je de NZB die dat programma voor jou aan maakt en deze voeg je dan toe bij spotnet via de voeg nzb toe functie.