Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: Eweka Welke Internet Provider heb je?: Caiway Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Ik heb 3 films gedownload Geef een beschrijving van je probleem: Toen ze klaar waren en ik ze wou openen dmv dubbelklik kreeg ik een foutmelding met de volgende tekst: 'Er is een fout opgetreden in Spotnet en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. ' Ik kan kiezen tussen twee knoppen 'Rapport verzenden' en 'Niet verzenden'. XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Laatst gewijzigd door xkimmx op 07 jul 2012, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt kiezen voor "niet verzenden".
Maar ik neem aan dat je inmiddels de boel al wel afgesloten hebt..
Voor de volgende keer:
Om een film te openen ga je naar de downloadmap op je C-schijf en kijk je in de mappen waar de films instaan. Dus niet dubbelklikken in het programma.
Lukt het zo wel? We horen het graag van je!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Bedankt voor je reactie! Helaas heb ik al een paar keer in die map gekeken en staat er niks in. Het is gewoon de map Downloads in Mijn bestanden toch? Daar komen ze helaas ook niet te staan!
Edit: Ik heb ondertussen geprobeerd om bij Downloadmap een eigen map te maken 'Films' en daar alles op slaan , een nieuwe film gedownload en nu ik daar in kijk staat hij daar inderdaad in! Even kijken of de rest ook werkt! Hopelijk is het nu opgelost.
Ik denk dat het inderdaad nu opgelost is.
Ik denk overigens ook dat die andere films ook nog wel ergens op je harde schijf zullen staan
Mocht je nog vragen hebben; je bent altijd welkom
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.