authenticatie verplicht
Moderator: Moderator Team
-
Re: authenticatie verplicht
Hallo Esmeralda,
Heb je het antwoord van stripheldNL goed doorgenomen? Als ik naar je gegevens kijk, dan lijkt me dat je dat nog niet gedaan hebt.Op deze manier gaat het niet lukken. Lees nog eens goed door wat hij hierboven heeft geschreven.
Heb je het antwoord van stripheldNL goed doorgenomen? Als ik naar je gegevens kijk, dan lijkt me dat je dat nog niet gedaan hebt.Op deze manier gaat het niet lukken. Lees nog eens goed door wat hij hierboven heeft geschreven.
-
Hallo Mariak,
dankjewel voor je reactie, ik heb er inderdaad overheen gekeken, maar nu zo ingesteld en dan geeft hij time out aan
Groetjes Esmeralda
dankjewel voor je reactie, ik heb er inderdaad overheen gekeken, maar nu zo ingesteld en dan geeft hij time out aan
Groetjes Esmeralda
-
Hallo,
Ik kreeg net ook een "Authenticatie verplicht". Had niets veranderd, en nog steeds niet.
Ineens deed ie het weer? en doet het nog steeds goed.
Ik hou het op "ff pech"
Maar gaat weer als een ...uhm speer...
EDIT
iets te vroeg geroepen, zodra inderdaad die russische server wordt ingesteld op de genoende manier, krijg ik wederom de melding "authenticatie verplicht"
Ik kreeg net ook een "Authenticatie verplicht". Had niets veranderd, en nog steeds niet.
Ineens deed ie het weer? en doet het nog steeds goed.
Ik hou het op "ff pech"
Maar gaat weer als een ...uhm speer...
EDIT
iets te vroeg geroepen, zodra inderdaad die russische server wordt ingesteld op de genoende manier, krijg ik wederom de melding "authenticatie verplicht"
Laatst gewijzigd door santhe op 21 feb 2011, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb nu het zelfde probleem met de russische usenet provider. Misschien dat ze de het nu wel achter een password hebben gezet omdat ze misschien overspoeld worden door Nederlandse spotned users??
-
hier hetzelfde, heeft echt te maken met news2.neva.ru. Heb de xml even aangepast naar andere server en het werkt prima. Kortom, oorzaak bij news2.neva.ru.
-
Bij news2.neva.ru zijn de 2 spotnet groepen verwijderd van de server.
Deze werkt dus niet meer.
Maak even een backup van de database ( servernaam.spot) voordat je spotnet opstart en stel bij headers een andere (eigen provider) in. Op deze manier kun je news2.neva.ru nog gebruiken
Deze werkt dus niet meer.
Maak even een backup van de database ( servernaam.spot) voordat je spotnet opstart en stel bij headers een andere (eigen provider) in. Op deze manier kun je news2.neva.ru nog gebruiken
Laatst gewijzigd door Possum op 21 feb 2011, 15:06, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Hier ook problemen met bovengemelde.
Vanmorgen nog gewoon kunnen bijwerken, spots openen. Heb ook de russische server.
Lijkt er wel op dat er een wachtwoord of dan wel gebruikersnaam voor de rusische server vereist is
Vanmorgen nog gewoon kunnen bijwerken, spots openen. Heb ook de russische server.
Lijkt er wel op dat er een wachtwoord of dan wel gebruikersnaam voor de rusische server vereist is
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:

Vink ff alleen lezen aan bij servers, dan kan Spotnet het niet meer wijzigen

-
- Usenet: Astraweb
- Internet: UPC 200Mbit
Ik heb nu ipv van 'news2.neva.ru' mijn eigen unet provider 'Astraweb' ingevuld maar nu worden de reacties tergend langzaam geladen of ik krijg time outs.
Is er nog een alternatief voor de 'rus'?
Edit: aanvulling
Is er nog een alternatief voor de 'rus'?
Edit: aanvulling
Laatst gewijzigd door Tsarevitsj op 21 feb 2011, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Komt denk ik nog wel, nou heeft hij even twee nieuwsgroepen eruit gegooit door het vele dataverkeer.
Wacht nog maar ff
.
Wacht nog maar ff