Dat weet ik, maar het ging hier even om de garantievoorwaarden....
Het vinkje is idd veel maklijker dan een jailbreak, maar de vraag is of softwareontwikkelaars dan niet liever voor ios ontwikkelen ipv android.Onlangs gelezen dat voor android ontwikkelen minder interresant is?
Al die ontwikkelaars willen erg graag op iOS ontwikkelen, maar kunnen/mogen dit niet vanwege de censuur welke Apple toepast.
Dus interesse, ja. Want er is een flinke nieuwe doelgroep te bereiken en dus geld te verdienen.
Maar ontwikkelen? Nee, want het is absoluut niet toegankelijk voor de doorsnee ontwikkelaar.
Ja ok, maar dat is niet de officiële store. Dan gaat het vanaf hier vervallen in een cirkelredenatie.
Voor mij blijft het gewoon ironisch dat door de telefoon te veranderen op zo'n manier dat het eigenlijk niet meer de telefoon is zoals apple deze bedoeld had deze dan veel meer kan en eigenlijk vele malen beter is.
Dat is nou juist wat ik probeer aan te halen.
Dat het bij android ook kan, ja prima (dit verwacht je ook van open-source software!!) maar google adverteert niet met dat hun software het meest geniale stukje innovatie is en klaagt jan en alleman aan om hun geld te waarborgen. Nee, ze brengen een eerlijk stuk software op de markt, laten het aanpassen door geïnteresseerden en gaan er ook niet over lopen klagen.
Apple is gewoon veel te commercieel om hun klanten aan te moedigen en te helpen. Daar stoor ik mij aan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.