Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Boompje
Answers: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Tele 2

Re: Sunnyusenet, of toch niet?

Bericht door Boompje »

Ik begrijp alle problemen niet .Het werkt hier als een tierelier .

Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Bericht door Artifex »

Bij mij ook sunny60, werkt perfect :)

Boompje
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Tele 2

Bericht door Boompje »

Inderdaad Alleen de 120 dagen in Spotnet/Spotlite maar die kan je natuurlijk bij een herinstallatie wel eenmalig elders ophalen .Gebruik men daarna weer Sunny blijven ze gewoon staan .Ik heb dat met Tele 2 gedaan .

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

Bericht door Gup »

Ik heb nu een paar dagen sunny genomen als test acc, (sunny unlimited speed) maar ik moet zeggen... ik blijf tóch bij easyusenet :P

De unlimited speed, helaas moet ik zeggen... zó unlimited is deze helemaal niet :( en voor mij écht een vette teleurstelling, aangezien ik hoopte om eens wat meer snelheid te behalen!

Gemiddelde is danook : 10300 Kb/s t/m 12500 Kb/s, hoewel ik bij een 120 mbit abbo van EasyUsenet wél een stabiele 13600 behaal :P (hoewel dat ook geen 120 Mbit is...) Maar waarom hebben ze het dan Unlimited speed gegeven :o stel nou dat ik een fiber conn heb van 500 Mbit, dan zou ik cker wel meer dan de helft ervan terug willen zien!

Mijn mening? een beetje link om zo met een abboverkoop om te gaan :/ (en heeeeeeeeeel blij met de testdagen! )
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:

wowly

Bericht door wowly »

Hallo allemaal,

Ik heb een prob met sunnyverbinding lijkt wel: soms (2 a 3 x per week) wisselt de verbinding zeer sterk. De downloadsnelheid (20mb abbo) gaat dan van 2.0 mb/s naar 0 en weer omhoog.

Nou weet ik niet waaraan dat ligt: mijn isp (de verbinding is prima: 50 mbit verbinding met speedtest.net van 47 mb/s), mijn pc (misschien de avg virusscanner die roet in het eten gooit, andere software die niet gooit samenwerkt?) of is het sunny die niet stabiel levert?

Kom er niet helemaal uit :oops:

jan

robalo
Usenet: lightningusenet
Internet: online

Bericht door robalo »

Hallo wowly, je ben niet de enigste denk ik. Heb precies hezelfde, een 20mb verbinding en de ene dag gaat het prima met 1.9 mb constant en de andere dag is het een jojo effect.
Als het door een virusscanner zou komen zou je wel elke dag hebben en niet wisselvallig denk ik.
Dus een logische conclusie is dat het aan Sunny ligt.
Had eigenlijk precies hetzelfde met lightningUsenet. Om over de dubbele spots maar te zwijgen want dat was bij LU regelmatig en bij Sunny gebeurt dit ook nog wel eens.
Handmatig updaten verhelpt het enigzins maar nog niet helemaal.

Iemand enig ander idee waarom je de ene dag constant gaat en de andere dag als een jojo??

Roel.

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Hier hebben jullie wellicht weinig aan (of juist wel, je kan immers Sunny uitsluiten als oorzaak ;-) ), maar ik (ook 20mb abo) heb totaal geen last van schommelingen, snelheid is altijd constant, of dit nu in het weekend is of doordeweeks (ongeacht het tijdstip).
Ook heb ik geen last van dubbele spots met Sunny (i.c.m. Spotlite, Spotnet gebruik ik al een poos niet meer).
Sunny wordt in mijn huishouden ook i.c.m. twee internetproviders gebruikt, beiden probleemloos.

jacko
Internet: onsbrabantnet

Bericht door jacko »

Wel verbinding maar geen download snelheid,deze staat op nul ?

Topicstarter
ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

Hoi jacko,
Hier geen problemen met sunny,probeer eens een andere download?

jacko
Internet: onsbrabantnet

Bericht door jacko »

Dank u andere download gepakt en hij gaat weer,kon hem wel via mijn eigen provider downloaden 200kbit/s van onsbrabantnet maar via sunnyusenet ging het niet raar iemand?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 apr 2012, 13:39] --

Ook een vraag over de te behalen snelheid via mijn provider onsbrabantnet zou ik 100Mbit/s kunnen halen maar 90Mbit/s is mijn max via sunnyusenet,voorheen had ik lightnetusenet en haalde de 100Mbit/s wel,heb nu de unlimited account met 20 lijntjes aan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer