Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG Free Edition 2012
Met welk programma download je?: Newsbin Pro 4.32
Wanneer begon je probleem?: Op 21-02-2012...
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan op een of andere manier geen spots meer toevoegen. De helft van mijn toegevoegde spots wordt maar in de database geshowt. En diegene die ik NU toevoeg worden niet meer getoont.
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Ik probeer sinds gisteravond <KNIP> Seizoen 5 te posten. Dit zijn 20 dvds, maar vanaf dvd 9 van de 20 ging het mis... De spots werden niet meer getoont in de database en heel soms liet ie er wel 1tje door. Maar nu hoe ik het ook probeer, ze worden er niet meer bijgezet... Ik snap er niets meer van. Spotnet zegt: Spot succesvol toegevoegd, het kan even duren voordat de spot in de database verschijnt. Maar ze verschijnen helemaal niet. Ik heb inmiddels al zeker 5x opnieuw geprobeerd alle dvds te spotten maar ze verschijnen niet.
Ik heb het zowel op versie 1.7.6 als 1.8.1 geprobeerd... maar ik kom er niet meer uit. Kan iemand mij aub helpen??
Met vriendelijke groeten,
CyberPiraat.