Kan niet meer inloggen !!

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
stap
Answers: 0
Internet: ziggo

Kan niet meer inloggen !!

Bericht door stap »

Hallo,

Ik kan niet meer inloggen zins gisteren.Iedere keer als ik verbinding wil maken krijg ik in beeld "Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist".Ik heb gisteren ook contact gehad met Ziggo en heb vervolgens gewoon ingelogd op mijn webmail en dit lukt ook gewoon maar als ik dus weer wil inloggen krijg ik iedere keer hetzelfde in beeld (gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist) ik heb zelf niets veranderd ,zowel op de pc als bij Ziggo maar kan met geen mogelijkheid inloggen.
ik heb Spotnet op een "schone"pc staan en heb het ook al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt :!:
ik werk met windows XP home.
Wie kan mij helpen :?:
Verplaatst naar Spotnet - vragen en problemen :)!
- KoffieBo0N

hjvbft

Re: Kan niet meer inloggen !!

Bericht door hjvbft »

Zorg dat het email domein klopt met de server en gebruik het hoofd email account.
Spotnet en Ziggo
Let op cijfers (0 en 9), letters (O en g) en spaties voor/na de gebruikersnaam/wachtwoord.
Log anders in op de Ziggo site en pas het wachtwoord aan van het hoofd email account.
Voor het inloggen op de Ziggo site word een andere inlog gebruikt dan het hoofd email adres en wachtwoord.

Jethea
Internet: ziggo

Bericht door Jethea »

Hoi Stap,

Ik heb precies het zelfde, en met ons heel veel mensen die bij ziggo zijn. :clap:
Blijkbaar is je download limiet verstreken en als je dan naar spotnet wil, wil hij net die eene kb erbij pakken en dan krijg je deze melding als je download limiet op is.
Ik weet dat het lastig en nieuw is, want ik dacht ook dat er iets beschadigd was in mijn spotnet programma op de pc, maar dat is niet zo. Eerder kon je nog wel spotnet op, maar niet downloaden, alleen nu kan je spotnet ook niet meer op.
Waarom weet ik niet, andere programma's kan ik wel in, maar bij spotnet dus niet. Ik denk dat dit komt doordat spotnet net iets anders werkt nu. Bij de oudere versie had ik dit niet.
Ik had zelfs al een nieuwe schone download van spotnet gedaan....
Veel meer mensen hebben de zelfde problemen, kijk hier maar even:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showth ... 830&page=3
Dit is het ziggo gebruikers forum, hier kan je als ziggo gebruiker lid van worden, door je aan te melden, maar dat hoeft natuurlijk niet, alleen kun je zonder aanmelding wel lezen, maar niet reageren.
Ikzelf ben heel blij met dit forum, want ik kan er een hoop info weg halen.....
Vraag even aan ziggo op welke datum je limiet loopt, die van mij loopt van de 4de tot de 4de van de maand, dus nog 2 dagen voor mij en dan kan ik weer van start.
Ik hoop dat je hier wat mee kan......succes :goed:

ManiaK

Bericht door ManiaK »

stap,
Is hiermee je vraag voldoende beantwoord?
Of heb je nog meer ondersteuning nodig! Laat even iets weten!
:thanks:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Geen reactie meer van stap,
Dit topic gaat op :locked: ,