Werkt niet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 mar 2012, 17:39
- Internet: KPN
Werkt niet
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen denk ik?
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: verlopen versie van trend micro titanium
Met welk programma download je?: voorheen piratebay en vuze
Wanneer begon je probleem?: Direct na installeren
Geef een beschrijving van je probleem: Eerst kreeg ik de melding Kan de nzb (nog) nidg vinden,als deze spot niet niet zo oud is,probeer het dan later nog eens.Soms heeft je provider wat vertraging.
En nu begint de download wel,maar stopt dan en geeft mislukt aan. Even terug kreeg ik foutmelding 931. Verder is het prog erg traag.
EN nu doet het niets meer.
Ik weet niet of ik alles goed hebt ingevuld bij gebruikersnaam,heb de gebruikersnaam van mijn hoofd email box genomen,weet niet of dat juist is?
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen denk ik?
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: verlopen versie van trend micro titanium
Met welk programma download je?: voorheen piratebay en vuze
Wanneer begon je probleem?: Direct na installeren
Geef een beschrijving van je probleem: Eerst kreeg ik de melding Kan de nzb (nog) nidg vinden,als deze spot niet niet zo oud is,probeer het dan later nog eens.Soms heeft je provider wat vertraging.
En nu begint de download wel,maar stopt dan en geeft mislukt aan. Even terug kreeg ik foutmelding 931. Verder is het prog erg traag.
EN nu doet het niets meer.
Ik weet niet of ik alles goed hebt ingevuld bij gebruikersnaam,heb de gebruikersnaam van mijn hoofd email box genomen,weet niet of dat juist is?
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Werkt niet
Hoi marijke,
bij kpn op de site staat:
Onze nieuwsserver is: news.kpn.nl
Er hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld te worden. U moet wel gebruik maken van een KPN internet verbinding.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuwsserver. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
•De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s
•De upload snelheid is maximaal 2Mb/s
•Tekstberichten worden 1 jaar bewaard
•De retentie van de binaries is 28 dagen
ga bij spotnet naar,bewerken,provider
vul in bij provider, KPN
bij adres, news.kpn.nl
poort 119
verbindingen 43 --Blauwbek correctie verbindingen 3
gebruikersnaam en wachtwoord niet invullen,die laat je leeg
Kpn heeft een retentie van 28 dagen,dat betekent als een spot ouder is dan 28 dagen
je hem niet meer kunt downloaden.
Wil je oudere spots binnenhalen zul je een payserver moeten nemen.
bij kpn op de site staat:
Onze nieuwsserver is: news.kpn.nl
Er hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld te worden. U moet wel gebruik maken van een KPN internet verbinding.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuwsserver. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
•De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s
•De upload snelheid is maximaal 2Mb/s
•Tekstberichten worden 1 jaar bewaard
•De retentie van de binaries is 28 dagen
ga bij spotnet naar,bewerken,provider
vul in bij provider, KPN
bij adres, news.kpn.nl
poort 119
verbindingen 43 --Blauwbek correctie verbindingen 3
gebruikersnaam en wachtwoord niet invullen,die laat je leeg
Kpn heeft een retentie van 28 dagen,dat betekent als een spot ouder is dan 28 dagen
je hem niet meer kunt downloaden.
Wil je oudere spots binnenhalen zul je een payserver moeten nemen.
Laatst gewijzigd door ardy43 op 03 aug 2012, 18:01, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 mar 2012, 17:39
- Internet: KPN
Re: Werkt niet
bedankt voor je snelle reactie,heb net alles ingesteld zoals jij omschreven had.
Zou je nog uit kunnen en willen leggen hoe het dan werkt met een payserver?
Zodat ik ook oudere spots zou kunnen binnen halen.
Nogmaals bedankt!
Zou je nog uit kunnen en willen leggen hoe het dan werkt met een payserver?
Zodat ik ook oudere spots zou kunnen binnen halen.
Nogmaals bedankt!
-
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Werkt niet
Je mag Sunnyusenet een week gratis testen,
Je krijgt na het maken van een account,een mailtje met de inloggegevens,
die gegevens vul je in bij spotnet.
http://www.sunnyusenet.com/
probeer maar eens,
Je krijgt na het maken van een account,een mailtje met de inloggegevens,
die gegevens vul je in bij spotnet.
http://www.sunnyusenet.com/
probeer maar eens,

-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 mar 2012, 17:39
- Internet: KPN
Re: Werkt niet
Heb het net allemaal ingesteld,eerst werkte die niet,toen overgegaan naar een andere poort en nu gaat het supersnel!
Wauw!
Durf het bijna niet te zeggen uit angst dat zo er weer mee stopt,nogmaals dank!
Enne bij problemen meld ik me wel weer
Wauw!
Durf het bijna niet te zeggen uit angst dat zo er weer mee stopt,nogmaals dank!
Enne bij problemen meld ik me wel weer

-
- Supporter
- Berichten: 101
- Lid geworden op: 10 dec 2011, 11:52