Kan NZB niet vinden melding???
Moderator: Moderator Team
-
Kan NZB niet vinden melding???
Hoi,
Ik heb een probleempje.
Als ik op de downloadknop klik dan komt er bij sommige het volgende te staan ( in zo'n vakje)
Kan NZB niet vinden, als deze spot ( nog ) niet zo oud is, probeer het later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging.
Ik heb al verschillende keren geprobeerd.
Bij FTD krijg ik wel het zo gedownload.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een probleempje.
Als ik op de downloadknop klik dan komt er bij sommige het volgende te staan ( in zo'n vakje)
Kan NZB niet vinden, als deze spot ( nog ) niet zo oud is, probeer het later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging.
Ik heb al verschillende keren geprobeerd.
Bij FTD krijg ik wel het zo gedownload.
Kan iemand mij helpen?
-
Re: Kan NZB niet vinden melding???
Misschien de servergegevens invoeren voor download?
Heb je e.e.a. ook als optie aangevinkt?
Heb je e.e.a. ook als optie aangevinkt?
-
- aanvullend - en dat bedenk ik me net: men moet zelf een .nzb bestand genereren, dus als dit niet gebeurd is en de post/spot wél aangemeld wordt, dan zul je 'm niet vinden via de knop en zelf op zoek moeten naar.
Moet je wel de bestandsnaam weten...
Moet je wel de bestandsnaam weten...
-
Ik heb dezelfde melding:
Ik heb alles netjes ik gevuld provider eweka account etc etc. Sommige kan ik wel dl maar bij veel geeft hij bovenstaande melding. Terwijl ik die wel gewoon via FTD kan dl kan iemand mij hierbij helpen?
Groetjes,floor.
Ik heb alles netjes ik gevuld provider eweka account etc etc. Sommige kan ik wel dl maar bij veel geeft hij bovenstaande melding. Terwijl ik die wel gewoon via FTD kan dl kan iemand mij hierbij helpen?
Groetjes,floor.
-
Ik heb trouwens bij provider Online ingevuld dat is mijn provider, maar ik heb zo'n Eweka 30 dagen dl gepakt of moet ik dan Eweka bij provider invullen? Ik heb het geprobeerd krijg dan nog minder hits op dezelfde zoekopdrachten.
Alvast bedankt! groeten floor.
Alvast bedankt! groeten floor.
-
-
-
- Leeftijd: 47