Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Ik had tot enkele dagen geleden als usenetprovider lightning usenet. Hiermee had ik een database opgebouwd van 2,3 jaar. Ben onlangs over gegaan naar sunny usenet. Ik wilde graag de oude database van spotnet behouden dus: Nu heb ik vandaag op mijn windows 7 laptop de oude database vervangen en alles liep op rolletjes. Keurig netjes behield ik de oude database maar er kwamen geen nieuwe posts binnen.
Toen ik hetzelfde wilde doen op mijn windows vista pc kreeg ik het ook niet voor elkaar. Of nieuwe posts werden binnen gehaald met een korte termijn of ik verving de database en er kwamen geen nieuwe posts meer binnen terwijl hij wel e.e.a. lijkt op te halen. Ik krijg ook geen foutmeldingen.
In settings.xml staat: <RemoveDownloads>False</RemoveDownloads> by the way

XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="<knip>" Password="<knip>" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="<knip>" Password="<knip>" Port="119" SSL="0" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="<knip>" Password="<knip>" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>