Nieuwe smartphone: Samsung Galaxy S2/S3/S Advance/Nexus

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
claudiavanbakel
Answers: 0

Nieuwe smartphone: Samsung Galaxy S2/S3/S Advance/Nexus

Bericht door claudiavanbakel »

Ben lange tijd trotse bezitter geweest van een Samsung Galaxy S2. Nu is deze helaas kapot gegaan door eigen schuld en de reparatie is te duur (kan net zo goed een nieuwe los kopen). Nu zijn er weinig andere smartphones die mijn Samsung Galaxy S2 kunnen vervangen.. Dus of ik wil weer een nieuwe Samsung Galaxy S2 los kopen, maar die is ook wel weer best prijzig los. Dus misschien de nieuwe Samsung Galaxy S Advance, vergelijkbare specs, maar net iets kleiner touchscreen en dus goedkoper. Maar krijgt deze wel een upgrade naar Android 4.0?!
Ik zou ook kunnen wachten op de Samsung Galaxy S3, hoewel de specs nog niet officieel bekend zijn, maar dan heb ik wel weer de nieuwste van het nieuwste.
En ben eigenlijk ook benieuwd naar de ervaringen van mensen met een Samsung Galaxy Nexus met Android 4.0. Ik vind het Touchwiz van Samsung best wel smooth, maar heb geen idee hoe Android is zonder Touchwiz..

Alvast bedankt voor alle tips een opmerkingen!
Laatst gewijzigd door claudiavanbakel op 23 feb 2012, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Blauwbek
Moderator Team Leider
Answers: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Re: Nieuwe smartphone: Samsung Galaxy S2/S3/S Advance/Nexus

Bericht door Blauwbek »

Ik ken iemand met de Nexus en die is zeker leuk maar hij zei dat de S2 wat sneller was. Ik heb sinds gister de S2 en ben daar zeker tevreden over, deze gaat tevens een upgrade krijgen naar 4.0, de S3 is voorlopig nog niet officieel aangekondigd.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer