Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Supernews
Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Gisteren.
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het posten wordt het programma unresponsive. Na zo'n kwartier wachten krijg ik de melding "socket closed (953)".
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Wat heb je geprobeerd om het probleem op te lossen: Opnieuw installeren, kijken of de instellingen in servers.xml goed zijn. Alle firewalls uitschakelen.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 feb 2012, 13:21] --
Zie ik spoken of stond hier net een reactie van MariaK?

Enfin, ik kan weinig anders dan wachten op een oplossing doordat het uit zichzelf weggaat of door een suggestie hier.