nou ik heb nu als payserver sunny en met die kan ik mijn spots vinden tot die wat ik vorge week donderdag geplaatst heb,dus met sunny kan ik zelfs de spots van gisteren niet meer vinden
zal eens astraweb proberen
nou heb nu dus ook astraweb,hoe geef ik dat in in spotnet?? heb dus een gebruikersnaam en w8w maar geen link van de server
lightningusenet kom ik niet verder als die 2 wat je kunt selecteren als ik op sine up directlie klik gebeurd er dus niets
via eweka dus tot deel 5 te vinden(dit met meerder accounts,heb er daar 5 van)
via xlusernet tot deel 5 te vinden(dit met meerdere account heb er daar 4 van)
via sunny de spots van vorge week en van gisteren helemaal niet
snap er niets meer van,ze staan er toch echt op alleen ik kan ze niet vinden en tot gisteren tot deel 5 geen probleem en deel 6 wou ineens niet meer
ik zal deel 7 en de 7 delen in dvd5 eens toevoegen in spotnet,kijken of ik die dan weer wel kan vinden
nou alle 8 toegevoegd maar kan er dus geen enkele van vinden,niet in spotnet,niet in spotgrit,niet in spot lite
nou ik heb spotnet ook eens op de laptop geinstaleerd daar stond die nog niet op maar ook daar weer hetzelfde,tot deel 5 te vinden en de rest dus niet meer,kan het dat Ziggo dit blokt,nee kan ook niet want op mijn servers zit een andere provider met een 1GB lijn dus dat kan het ook niet zijn ik weet het niet meer,iemand een oplossing anders moet ik maar een gewone site gaan zoeken
nou heb ftdworld eens geprobeerd en raar maar waar daar staan ze er wel bij dus ga ik daar maar eens proberen met spotten