Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Security Essentials
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden.
Ik heb afgelopen maandag nieuwe filters erop gezet, maar het lijkt me sterk dat het probleem daarmee te maken heeft.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik laat spotnet iets downloaden. Hij haalt dan een paar minuten lang de gewenste snelheid, maar dan begint de snelheid af te nemen. Uiteindelijk komt hij op 70b/ps en dan vliegt heel mijn internet eruit (msn verliest verbinding, mijn browser, alles).
Deze komt dan vanzelf terug, maar de download gaat niet verder. Pas nadat ik Spotnet opnieuw heb opgestart.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alle hardware gereset en opnieuw Spotnet geinstalleerd.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader63.eweka.nl" Username="xxxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />