Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1. Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Astraweb Welke Internet Provider heb je?: UPC Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven Geef een beschrijving van je probleem: Via mijn betaalde Spotify abonnement heb ik inmiddels 2000 tracks naar binnen gestreamd die ik opsla in Sonos Playlists. (hierdoor kan ik wel luisteren, maar niet 'hebben' en metadata aanpassen etc). Hoe kan ik toch deze tracks downloaden zonder zeer diep in de buidel te hoeven tasten? XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Dit is geen spotnet gerelateerd probleem. Daarom verplaatst naar Software
Premium gebruikers hadden de mogelijkheid om gebruik te maken van de mobiele app en zo dus ook muziek te luisteren als je niet in de buurt bent van je PC/Mac of Sonos. Nu kunnen alle gebruikers de mobiele app downloaden en gebruiken. Premium gebruikers houden de mogelijkheid om muziek offline te zetten zonder er extra voor te hoeven betalen.
Met de Offline mode worden de lokale bestanden afgespeeld.
Fouten melden en/of aanpassen van de metadata is nog niet mogelijk. Topic over dit onderwerp
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.