Hallo Rob,
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "ik kan geen provider invullen".
In het programma Spotnet kun je elke (usenet)provider invullen, als je klikt op " anders" op het moment dat je je provider moet invullen. Dan voer je het adres van je usenetprovider in en je gebruikersnaam en wachtwoord, die je verstrekt zijn door de provider. Maar je moet dus wel een provider hebben met toegang tot usenet!
Wat betreft de tijdszone die je moet aangeven: Ik vermoed dat je het nu hebt over de registratie op dit forum.
Dit forum staat totaal los van het programma Spotnet. Dit forum is er alleen voor de ondersteuning van gebruikers van het programma.
Ik zou in eerste instantie niet weten waarom je Spotnet niet in Thailand zou kunnen gebruiken. Ik ben niet op de hoogte van de juridische aspecten en eventuele blokkades die er zijn vanuit je isp. Dat zul je zelf na moeten vragen bij je internetprovider.
Maar je kunt het programma Spotnet (in principe) overal gebruiken als je een internet en usenetprovider hebt.
Een korte google actie voert mij naar het volgende topic van het Thai Visa forum (waarschijnlijk wel bekend?).
Is There Access To Usenet (binary Newsgroup) In Thailand?
Het is wel een artikel van een paar jaar oud.
Dit topic van hetzelfde forum geeft ook meer informatie over het gebruik van usenet in Thailand:
Subscription Usenet Servers US or europe? In de gauwigheid zie ik geen problemen iig, ik heb het niet helemaal gelezen, moet ik bekennen. Dit topic is van 2011.
Misschien dat er iemand op dit forum meer actuele informatie voor je heeft over het gebruik van Spotnet in Thailand...
Heb je nog meer vragen, dan horen we het graag!