Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Security Essentials
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Normaal download ik via Grabit, maar vanmiddag wilde ik eens de download functie in Spotnet proberen. Ik had dus een aantal downloads aangezet en dit werkte perfect.
Geef een beschrijving van je probleem: Op een gegeven moment opende ik Spotnet om te kijken hoever mijn downloads waren, en toen kreeg ik een schermpje met dat Spotnet niet meer reageerde en sloot af. Toen ik Spotnet weer probeerde op te starten kwam er gelijk een foutmelding van windows: Spotnet werkt niet meer. Er werd even gezocht naar een oplossing, maar die kon niet gevonden worden.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb het AllesOplossende Topic gelezen en gevolgd: viewtopic.php?f=3&t=2824#p25073
Ik heb al 3x alles verwijderd, spotnet, mappen, net framework, microsoft visual cc en overal tussen ccleaner eroverheen gegooid.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Mijn vraag dus of er iemand is met nog suggesties om te proberen? Ik heb geen idee meer waarom Spotnet opeens niet meer werkt want tot op heden heb ik nooit problemen gehad.
Vriendelijke groeten