Blacklist vraagje
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Lightningusenet.com
- Internet: UPC
Blacklist vraagje
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVAST! / Comodo
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: Misschien is het normaal, maar dat weet ik niet...
Als ik iemand op de Blacklist plaats gebeurt er telkens iets anders;
De ene keer worden de betreffende spots licht grijs, de andere keer worden ze verwijderd en weer een andere keer blijven ze zwart / blijven ze staan maar krijg ik een melding bij het openen dat 'ie op de Blacklist staat.
Is dit normaal gedrag van de Blacklist functie?
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVAST! / Comodo
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: Misschien is het normaal, maar dat weet ik niet...
Als ik iemand op de Blacklist plaats gebeurt er telkens iets anders;
De ene keer worden de betreffende spots licht grijs, de andere keer worden ze verwijderd en weer een andere keer blijven ze zwart / blijven ze staan maar krijg ik een melding bij het openen dat 'ie op de Blacklist staat.
Is dit normaal gedrag van de Blacklist functie?
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
Re: Blacklist vraagje
Dit komt door het programma waarmee gespot word, de moderatie in Spotnet en het gebruik van SI of SIL.
Als alle spotters op dezelfde manier als in Spotnet 1.8.1 spotten dan worden de verschillen minder.
Het kan nog wel even duren voordat dit gebeurt omdat 1.7.6 weinig problemen heeft en 1.8.x een nieuwe database maakt. Er zijn ook programma's die nog niet spots toevoegen zoals Spotnet 1.8.1 maar zoals Spotnet 1.7.6. Verder gebruikt ook niet iedereen Spotnet Improver of Spotnet Impover Local.
Wat ook kan is dat het aantal spammeldingen worden bijgehouden en op basis hiervan de spot grijs/zwart/gewist word. Heb niet getest of dit zo is. Als dit zo is dan word dit bijgehouden in de database in een kolom spam of vergelijkbaar.SpotLite gebruikt deze manier om spam te herkennen en wanneer ingesteld te verwijderen.
Als alle spotters op dezelfde manier als in Spotnet 1.8.1 spotten dan worden de verschillen minder.
Het kan nog wel even duren voordat dit gebeurt omdat 1.7.6 weinig problemen heeft en 1.8.x een nieuwe database maakt. Er zijn ook programma's die nog niet spots toevoegen zoals Spotnet 1.8.1 maar zoals Spotnet 1.7.6. Verder gebruikt ook niet iedereen Spotnet Improver of Spotnet Impover Local.
Wat ook kan is dat het aantal spammeldingen worden bijgehouden en op basis hiervan de spot grijs/zwart/gewist word. Heb niet getest of dit zo is. Als dit zo is dan word dit bijgehouden in de database in een kolom spam of vergelijkbaar.SpotLite gebruikt deze manier om spam te herkennen en wanneer ingesteld te verwijderen.