Spotlite 1.99 is uit
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 109
-
Re: Spotlite 1.99 is uit
Standaard worden de spots gesorteerd op id in SpotLite. Dit is sneller. Om de spots tijdelijk te sorteren op datum op de kolom datum klikken of per filter instellen om te sorteren op datum. Heb 4 servers getest en 1 server had ook een paar spots niet op de minuut gesorteerd. Persoonlijk zie ik dit niet als een probleem. Dit word waarschijnlijk veroorzaakt doordat de berichten op binnenkomt bij de usenet server worden gesorteerd en ook op deze volgorde weer doorgegeven worden aan de gebruikers. Als de volgorde in SpotLite niet klopt dan komt dit dus door de usenet provider en door SpotLite die sorteert op binnenkomst van de headers. In SpotLite word dit niet aangepast omdat dit ten koste gaat van de snelheid (sorteren op id vs sorteren op datum).
[off-topic]
Spotnet sorteert standaard op leeftijd. Dit gaat ook niet altijd goed en daarom kan in Spotnet beter op datum gesorteerd worden.
[off-topic]
[off-topic]
Spotnet sorteert standaard op leeftijd. Dit gaat ook niet altijd goed en daarom kan in Spotnet beter op datum gesorteerd worden.
[off-topic]
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Okee is duidelijk dan bedankt voor deze infohjvbft schreef:Standaard worden de spots gesorteerd op id in SpotLite. Dit is sneller. Om de spots tijdelijk te sorteren op datum op de kolom datum klikken of per filter instellen om te sorteren op datum. Heb 4 servers getest en 1 server had ook een paar spots niet op de minuut gesorteerd. Persoonlijk zie ik dit niet als een probleem. Dit word waarschijnlijk veroorzaakt doordat de berichten op binnenkomt bij de usenet server worden gesorteerd en ook op deze volgorde weer doorgegeven worden aan de gebruikers. Als de volgorde in SpotLite niet klopt dan komt dit dus door de usenet provider en door SpotLite die sorteert op binnenkomst van de headers. In SpotLite word dit niet aangepast omdat dit ten koste gaat van de snelheid (sorteren op id vs sorteren op datum).
[off-topic]
[off-topic]
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Kan iemand eens kijken aub, dan weet ik iig waar ik het moet zoeken.Brambo schreef:Sinds versie 1.08 merk ik dat als ik een spot open, dat de reacties trager binnen komen dan de versies daarvoor.Als ik met spotnet 1.8.1 vergelijk, dan gaan komen ze bij spotnet sneller binnen.Is dit bij jullie ook zo?

-
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
-
-
dezelfde spot getest in beide,moeilijk te zeggen welke sneller is
t gaat beide als een speer
t gaat beide als een speer

-
Misschien is het ook gewoon gezichtsbedrog omdat je bij SN de reacties onmiddelijk zie en bij SL pas als alles binnen is, zal me maar geen zorgen maken dan 

-
nee met deze snelheden,tegenwoordig secondenwerk.
vergeleken met de oudere versies...
vroeger kon je eerst een bakkie drinken,eer je de reacties binnen had
vergeleken met de oudere versies...

vroeger kon je eerst een bakkie drinken,eer je de reacties binnen had

-