Onderwerp over de download Spotnet Improver
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: XSNews
- Internet: UPC
Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver
Hallo, heb spotnet 181 erop staan ben nu ineens mijn smiley's kwijt. Heb 2x spotnet improver uitgevoerd maar ze komen niet terug. Hoe kan dat? 

-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Welke versie SI heb je geïnstalleerd?lieske449 schreef:Hallo, heb spotnet 181 erop staan ben nu ineens mijn smiley's kwijt. Heb 2x spotnet improver uitgevoerd maar ze komen niet terug. Hoe kan dat?
Het beste kun je deze hebben Spotnet Improver (smileys, blacklist, whitelist, ...) gespot door Thisegss, him self op vrijdag (23:50)
-
- Usenet: XSNews
- Internet: UPC
Sorry, had nog de oude erop staan. Heb nu de nieuwe en het werkt weer perfect. Bedankt voor het berichtje.Krukas schreef:Welke versie SI heb je geïnstalleerd?lieske449 schreef:Hallo, heb spotnet 181 erop staan ben nu ineens mijn smiley's kwijt. Heb 2x spotnet improver uitgevoerd maar ze komen niet terug. Hoe kan dat?
Het beste kun je deze hebben Spotnet Improver (smileys, blacklist, whitelist, ...) gespot door Thisegss, him self op vrijdag (23:50)

-
Klopt, maar toch word mijn eigen ID niet groen weergegevenKrukas schreef:Je ID is hoofdletter gevoelig. Je eigen naam word in je reactie in groen weer gegeven.TifKag schreef:Ik zie alleen na het invoeren van mijn ID, mijn naam niet highlighted bij de reacties .
Misschien weer iets veranderd in 1.81 ?????
Edit: net even 1.8 geinstalleerd, maar daar ook geen highlight meer van je ID bij de reacties
Als ik me niet vergis is jouw ID: rgDomw

-
Ziet je reactie veld wel zo uit als in de afbeelding?TifKag schreef:Klopt, maar toch word mijn eigen ID niet groen weergegevenKrukas schreef:Als ik me niet vergis is jouw ID: rgDomw
Zoniet, dan denk ik dat je een oude versie van SI hebt. Zoek op Spotnet naar: Spotnet Improver (smileys, blacklist, whitelist, ...) gespot door Thisegss, him self op vrijdag (23:50)

-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
-
Dan voor jou het zelfde antwoord:Darkling schreef:Hier idem. Mij naam blijft ook grijs.
Controleer of je je ID wel goed ingevuld hebt, hoofdletter gevoelig.
en kijk of je wel de laatste SI installer hebt.
Ik zie dat je een ander ID hebt, het was e3kgwA nu heb je verschillende o.a. 5PoLWw en GOUBcQ
Er staat een nieuwe versie van Spotnet Improver Local (SIL) op het punt te gereleased te worden*, Daarmee is het mogelijk meerdere eigen ID's in te voeren.
*) Die is al door Ps3udO gespot, zoek naar: SIL v1.7a
Laatst gewijzigd door Krukas op 09 dec 2011, 15:49, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
Ik heb maar 1 id en dat is inmiddels 6cxbug.
Ik heb de laatste tijd iedere keer een verschillende id omdat mijn pc niet wilde. Hopelijk heb ik nu het euvel gevonden en blijft het deze.
Het id heb ik denk ik wel 40x gecontroleerd en kan er niet meer van maken. Ik wacht rustig jouw release af.

Het id heb ik denk ik wel 40x gecontroleerd en kan er niet meer van maken. Ik wacht rustig jouw release af.

-
- Usenet: ItelligentWondernews
- Internet: Ziggo
Vraag me niet waarom maar na installatie van 1.8.1 werkte Improver niet meer. Ik heb toen de CustomHTML regel verwijderd en Improver opnieuw geïnstalleerd. Ik merkte dat de regel helaas niet was toegevoegd dus toen heb ik het er handmatig in gekopiëerd en since then all's good
Er zat ergens ff een kink in de kabel denk ik 
Ik had van tevoren even een kopie gemaakt van setings.xml en wat me opviel was dat de CustomHTML regel die ik via jouw 1.80 exe had geïnstalleerd voor Spotnet 1.80 de regel bevatte die verwees naar Javascriptje 2 i.p.v. 3. Die was toch bedoeld voor versie 1.7.6? Maar goed het werkte wel!
Just a FYI dit hoor
Bedankt voor al het werk dat je er de laatste tijd weer in hebt gestoken!

Ik had van tevoren even een kopie gemaakt van setings.xml en wat me opviel was dat de CustomHTML regel die ik via jouw 1.80 exe had geïnstalleerd voor Spotnet 1.80 de regel bevatte die verwees naar Javascriptje 2 i.p.v. 3. Die was toch bedoeld voor versie 1.7.6? Maar goed het werkte wel!
Just a FYI dit hoor

Author of Aqua Filter Buttons & Diamond theme voor Spotnet.
-
Spotnet 1.8 en hoger werkt niet meer met het CustomHTML in het settings.xml bestand.Tony_Almeida schreef:Vraag me niet waarom maar na installatie van 1.8.1 werkte Improver niet meer. Ik heb toen de CustomHTML regel verwijderd en Improver opnieuw geïnstalleerd. Ik merkte dat de regel helaas niet was toegevoegd dus toen heb ik het er handmatig in gekopiëerd en since then all's goodEr zat ergens ff een kink in de kabel denk ik
Just a FYI dit hoorBedankt voor al het werk dat je er de laatste tijd weer in hebt gestoken!
De verwijzing naar het Improver.js script staat nu in ..\Spotnet\Theme\spot.htm