Dus
RoyaleBlue V0.7
Moderator: Moderator Team
-
avious
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Re: Onderwerp over de download RoyaleBlue
Ik ga ook voor 1 ziet er mooi en strak uit,
top gemaakt (zou het zelf niet kunnen, zou niet weten waar ik zou moeten beginnen)
Dus
voor de maker en 
Dus
-
Gompy
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
- Leeftijd: 110
-
Megalos
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
-
Ypsos
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1442
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: Onderwerp over de download RoyaleBlue
De laatse met daarin de tips verwerkt van spottertGompy schreef:1 !![]()
Waar kan ik em ophalen?
Download: xttp://dl.dropbox.comRB409.zip
Laatst gewijzigd door Ypsos op 28 nov 2011, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gompy
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
- Leeftijd: 110
Re: Onderwerp over de download RoyaleBlue
Gaan we uitproberen...
Tnx.
Edit:
Heb het opgehaald, maar hoe moet ik die skin verkrijgen dan?
Eerder kon ik zo ergens op klikken en zat ie in Spotlite
Edit-2:
Snap het al, tnx..

Tnx.
Edit:
Heb het opgehaald, maar hoe moet ik die skin verkrijgen dan?
Eerder kon ik zo ergens op klikken en zat ie in Spotlite
Edit-2:
Snap het al, tnx..
-
Artifex
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 50
-
Gompy
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
- Leeftijd: 110
Re: Onderwerp over de download RoyaleBlue
Bij mij klopt er toch iets niet zo te zien
De kleuren van "Geluid" en "Spelletjes" zijn hetzelfde
Klik:
http://prntscr.com/47sll
Dit is mijn andere, die vind ik toch mooier, de kleuren voor de categorieën zijn duidelijk verschillend. .
Klik:
http://prntscr.com/47smm
De kleuren van "Geluid" en "Spelletjes" zijn hetzelfde
Klik:
http://prntscr.com/47sll
Dit is mijn andere, die vind ik toch mooier, de kleuren voor de categorieën zijn duidelijk verschillend. .
Klik:
http://prntscr.com/47smm
-
Artifex
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 50
-
Gompy
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
- Leeftijd: 110
Re: Onderwerp over de download RoyaleBlue
Was dat voor mij bedoelt Brambo?
Ik snap die zin niet helemaal, vandaar.
Ik snap die zin niet helemaal, vandaar.
-
Artifex
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 50
Re: Onderwerp over de download RoyaleBlue
Neen, naar aanleiding van je printscreen, is me ook opgevallen dat de default van geluid groen is ipv oranje, goed opgemerkt 



