Nieuwe Spotnet 1.8 ? 3x niks

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

satfreak1969
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: XS4ALL

Re: Nieuwe Spotnet 1.8 ? 3x niks

Bericht door satfreak1969 »

Ondanks alle kritiek (ook van mij) moet ik toch zeggen dat het laden van de spots super snel is geworden.
Dus de belangrijkste Filters maar zelf even aangemaakt ! De filters + gekleurde Icoontjes van Kokkie vond ik toch wel mooier.
Het ziet er nu zo saai uit :!:

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Het is allemaal opvallend sneller, inderdaad! :goed:
En Kokkie zegt dat ie gaat proberen om de filterserie om te bouwen naar 1.8 viewtopic.php?f=37&t=2149&start=30#p38668
Dus dat is hopelijk goed nieuws...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

WhiteShepherd

Bericht door WhiteShepherd »

hjvbft schreef: @WhiteShepherd: Probeer het eens door op de naam van de spotter klikken.
Dat werkt helaas niet, dan krijg je alle spots van die ene spotter.

Ik volg voor m'n meissie een aantal series en die worden door een aantal vaste spotters gespot, dus via mijn eigen gefilterde lijst van spotters zie ik heel gauw waar ik naar op zoek ben, scheelt toch weer tijd en moeite ten opzichte van het zoeken op titel of zoeken op spotter.

Het toevoegen aan een witte lijst heb ik wel gezien, maar als ik dat doe zie ik niet hoe ik bij die witte lijst kan komen.
Kortom, zal nog wel even op 1.78 blijven hangen denk ik. De snelheidswinst is inderdaad wel lekker, dat is wel een plus.

Maarten

-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 nov 2011, 12:06] --
satfreak1969 schreef:Ondanks alle kritiek (ook van mij) moet ik toch zeggen dat het laden van de spots super snel is geworden.
Dus de belangrijkste Filters maar zelf even aangemaakt ! De filters + gekleurde Icoontjes van Kokkie vond ik toch wel mooier.
Het ziet er nu zo saai uit :!:
Hoe maak je de eigen filters aan?
Kan je dan ook op naam van de spotter filteren?

Maarten

Micky02

Bericht door Micky02 »

Na problemen met de 1.76 versie heb ik de 1.8 versie er op gezet, helaas zijn de problemen niet verdwenen en is de 1.8 versie er niet beter op geworden qua gebruiks vriendelijkheid.
Jammer want de oudere versie's liepen zo lekker.
De grootste problemen zijn o.a. dat de spots qua datum door elkaar staan en de nieuwe spots door de oude staan.
Ik weet en besef dat dit hele gebeuren gratis en voor niks is en dat ik hier al veel plezier aan heb beleeft maar hoop toch dat alles weer snel goed gaat komen.
Met vriendelijke groet.

bombarie86
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Bericht door bombarie86 »

Dat de data soms door elkaar heen staan is volgens mij geen bug in het programma zelf, maar in de database waar spotnet op draait. Dus volgens mij is het onterecht als je Spotnet hier op aankijkt.

LogitechHarmony885
Usenet: astraweb
Internet: upc

Bericht door LogitechHarmony885 »

Ik ben ook niet blij met 1.8

Waar zijn inderdaad de Favorieten?? Programma verbeteren zonder het compatibel te houden is al niet geweldig, maar ook nog gewoon features eruit halen :cry:

Voeg A.U.B. favorieten weer toe!

doommaniac
Usenet: newsxs
Internet: xmsnet

Bericht door doommaniac »

kan geen tags meer aanmaken,plus kan bepaalde spotters niet meer vinden die op de whitelist stonden.
ik vindt deze versie van spotnet niks.
de snelheid vindt ik ook nog niet echt goed moest net 24-11-2011 om 13:00 2 minuten wachten voordat ik de post kon zien.
plus soms pakt hij de hele database weer van vooraf aan,dat heb je ook als je sponet installeert duurt het zolang nu dus ook ik wil gewoon de nieuwst posten zien niet die van 200 dagen oud of nog ouder

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

tags

Het kan nog wel maar is wat omslachtiger geworden, het vergt twee handelingen:

1 klik op de posters naam > selecteer zoeken
2 klik met de rechter muis knop op het zoek resultaat > selecteer Zoekopdracht opslaan :D

spots door elkaar

Je opent spotnet. Je gaat links boven in de balk naar beeld-kolommen. Je vinkt LEEFTIJD uit. Je vinkt DATUM aan. Dan klik je twee keer op Datumkolom en dan staat (bij mij in ieder geval) alles weer op de juiste volgorde.

smurf666

Bericht door smurf666 »

ardy43 schreef:tags

Het kan nog wel maar is wat omslachtiger geworden, het vergt twee handelingen:

1 klik op de posters naam > selecteer zoeken
2 klik met de rechter muis knop op het zoek resultaat > selecteer Zoekopdracht opslaan :D

spots door elkaar

Je opent spotnet. Je gaat links boven in de balk naar beeld-kolommen. Je vinkt LEEFTIJD uit. Je vinkt DATUM aan. Dan klik je twee keer op Datumkolom en dan staat (bij mij in ieder geval) alles weer op de juiste volgorde.
Top bob

Hier hebben we wat aan, ik was vanwege die datums al bijna terug gekeerd naar 1.4
:thanku: :thanks: :locked: :goed: :clap: (Respect) :beer:

siet

Bericht door siet »

Ik heb hem (1.8) ook even geinstalleerd om te proberen, ik typte in <KNIP> kreeg keurig alle spots van <KNIP> te zien, maar als ik op een van de spots klik om verder te bekijken, krijg ik een hele andere spot, namelijk een e pub boek van <KNIP> als dit niet raar is weet ik het niet meer haha, bij een andere spot van <KNIP>krijg ik <KNIP> te zien als ik er op klik.
Hoe zou dit kunnen?

Hij is een heel stuk sneller dus dat is mooi meegenomen, maar dit probleem slaat alles ;)
Verwijzingen verwijderd
- MariaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer