Spotnet 1.8 is uit
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Spotnet 1.8 is uit
Voorheen stond standaard RemoveDownloads ingesteld op "False". Dit staat nu standaard op "True".
Het gevolg hiervan is dat als in het overzicht van de downloads iets word gewist ook de gedownloaden bestanden worden gewist. De oude instelling kan weer ingesteld worden in de settings.xml.
Het gevolg hiervan is dat als in het overzicht van de downloads iets word gewist ook de gedownloaden bestanden worden gewist. De oude instelling kan weer ingesteld worden in de settings.xml.
-
- Usenet: pureusenet
- Internet: xs4all
Werkt prima maar ik mis wel de favorieten , niet algeheel onbelangrijk .
Verder kan ik nergens terug vinden waar je de avatars dan kan instellen en als laatste is mij opgevallen dat het aantal spots dat hij laat zien niet op onbeperkt blijft staan en terug springt op 5000 .
Ik twijfel nog of ik terug ga naar 1.7.6
Verder kan ik nergens terug vinden waar je de avatars dan kan instellen en als laatste is mij opgevallen dat het aantal spots dat hij laat zien niet op onbeperkt blijft staan en terug springt op 5000 .
Ik twijfel nog of ik terug ga naar 1.7.6
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Lees mijn vorige bericht in dit topic eenswatnou schreef:Verder kan ik nergens terug vinden waar je de avatars dan kan instellen...

-
- Leeftijd: 47
Even geprobeerd, en meteen weer terug naar 1.76. Zitten naar mijn mening toch nog iets teveel bugs in. Ik wacht wel op een betere versie. Toch mooi, dat er aan gewerkt wordt.
One falls, one rises from the ashes.........
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 62
Welke bugs bedoel je?? Heb hem ook geïnstalleerd en filters aangepast, draait supersnel, zonder problemenGameUnit schreef:Even geprobeerd, en meteen weer terug naar 1.76. Zitten naar mijn mening toch nog iets teveel bugs in. Ik wacht wel op een betere versie. Toch mooi, dat er aan gewerkt wordt.
"één dag niet gelachen, is ook een dag"
-
Maar je wordt het wel een beetje zat dat een nieuwe versie totaal niet compatible is met de filters van een vorige versie (en niet iedereen heeft de "kwaliteiten" om zijn moeizaam zelf gemaakte filters weer te herschrijven naar een nieuw format !!!!!!)
En heb je eindelijk een fatsoenlijke database opgebouwd, is die ook weer niet compatible met de nieuwe versie
Spotnet is een mooi stukje software, maar niet iedereen is een programmeur
Ben tijdelijk weer teruggegaan naar 1.7.6 tot ik de tijd heb om mijn behoorlijk lange filterlijst te herschrijven

En heb je eindelijk een fatsoenlijke database opgebouwd, is die ook weer niet compatible met de nieuwe versie

Spotnet is een mooi stukje software, maar niet iedereen is een programmeur

Ben tijdelijk weer teruggegaan naar 1.7.6 tot ik de tijd heb om mijn behoorlijk lange filterlijst te herschrijven

-
- Usenet: astraweb
- Internet: upc
Ik ben wel programmeur, maar ik word er ook helemaal ziek van dat men elke keer het formaat totaal verandert. Ik heb een programma gemaakt dat gebruik maakt van de database. Die kan ik na elke nieuwe release herschrijven. Dat is nog tot daaraantoe (dat is mijn eigen risico), maar dat de standaard zaken (zoals filters) ook ineens niet meer werken is natuurlijk schandalig. 

-
-
- Usenet: Sunny
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 78
Ik heb hem ook geprobeerd, maar waar is de mogelijkheid om alleen nieuwe posten te zien en weer de filters aanpassen.
Snel weer terug naar de ouwe, maar bedankt voor de moeite om er iets leuks van te maken
Snel weer terug naar de ouwe, maar bedankt voor de moeite om er iets leuks van te maken
-
Ik heb hem geinstalleerd maar hij werkt niet.
Zodra ik connectie probeer te maken krijg ik fout 501 user/password.
Maar ik hoef helemaal geen user en password op te geven voor mijn tweakdsl provider.
Dus maar weer even terug naar 1.76
Zodra ik connectie probeer te maken krijg ik fout 501 user/password.
Maar ik hoef helemaal geen user en password op te geven voor mijn tweakdsl provider.
Dus maar weer even terug naar 1.76